Hop til indhold
Guest ViborgMand

Sweetbabe28

Recommended Posts

Guest ViborgMand

https://sugardaters.dk/show?alias=Sweetbabe28

 

Besøgte hende for ca et år siden.

Hun havde et barn som var ca ½ år gammel og det bar hendes fisse meget præg af, der var intet stramhed!

Men derudover var det faktisk en ganske OK oplevelse.

Hun var OK med at blive kneppet uden gummi, bare man ikke kommer oppe i hende. Derudover var hun ganske OK til at sutte pik.

Hun kysser godt og er dejlig at kysse og så elsker hun at få finger.

 

Så eneste minus var fissen og kan man leve med det er det faktisk OK 1000 kr at bruge

Del dette indlæg


Link til indlæg

bare så du ved det, stramhed har intet med om man har født eller ej.
det handler om, om pigen er tændt, jo mere tændt hun er, jo mere slapper musklerne af aka ikke stram hvis hun er tændt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været sammen med hende. Det er nok ca. 8 - 9 måneder siden. Sød at skrive med og nem at lave aftale med. Kørte til Ikast og besøgte hende - havde lidt svært ved at finde stedet, men det lykkedes til sidst. Hun tog imod mig, og vi gik straks ind på hendes soveværelse. Af med tøjet og så gik hun ned på knæ og begyndte at sutte.... var hun faktisk meget god til =) Herefter vendte jeg hende om og derefter hamrede jeg løs i stående doggy op ad sengen. Der var intet krav om gummi, så den kom direkte ind. Synes faktisk hun var ret stram, så ingen klager der. Da jeg var ved at komme fik jeg hende ned på knæ igen, og sprøjtede hende i munden. En kæmpe ladning, for jeg var godt tændt, men hun slugte det hele og suttede mig helt tom.

Herefter lidt smalltalk, hvorefter hun suttede mig op fra slap. Kneppede hende igen i forskellige stillinger og afsluttede igen i hendes mund. Herefter bad og så afsted. Var der nok halvanden time. Synes det var 1.000 kr. godt givet ud.

Hun er en STOR pige, igen tvivl om det. Men hvis man tænder på at tage en kæmpe stor røv bagfra, så kan hun bestemt anbefales.

Tror hun mangler penge meget, og er derfor nem at få en aftale med ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
DenSlemmeAdvokat skrev, den 16/10/2017 at 08:53:

 

Hun er en STOR pige, igen tvivl om det. Men hvis man tænder på at tage en kæmpe stor røv bagfra, så kan hun bestemt anbefales.

 

 

Det husker jeg hende så ikke som. Buttet og måske kraftig, men i hverfald ikke STOR

Men kan så også se på de billeder jeg tog at det faktisk er over 2 år siden jeg var der, måske hun har taget på?!?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
dalle95 skrev, den 15/10/2017 at 12:09:

bare så du ved det, stramhed har intet med om man har født eller ej.
det handler om, om pigen er tændt, jo mere tændt hun er, jo mere slapper musklerne af aka ikke stram hvis hun er tændt

Det var da godt nok noget mærkeligt noget og sige. Man kan da godt være stram og våd på samme tid. Det handler vel bare om hvor god ens skedemuskulatur er og når man har født børn så handler det om at træne den op igen for der kommer jo noget stort ud dernede ved en fødsel. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSlemmeAdvokat skrev, den 10/16/2017 at 08:53:

Jeg har også været sammen med hende. Det er nok ca. 8 - 9 måneder siden. Sød at skrive med og nem at lave aftale med. Kørte til Ikast og besøgte hende - havde lidt svært ved at finde stedet, men det lykkedes til sidst. Hun tog imod mig, og vi gik straks ind på hendes soveværelse. Af med tøjet og så gik hun ned på knæ og begyndte at sutte.... var hun faktisk meget god til =) Herefter vendte jeg hende om og derefter hamrede jeg løs i stående doggy op ad sengen. Der var intet krav om gummi, så den kom direkte ind. Synes faktisk hun var ret stram, så ingen klager der. Da jeg var ved at komme fik jeg hende ned på knæ igen, og sprøjtede hende i munden. En kæmpe ladning, for jeg var godt tændt, men hun slugte det hele og suttede mig helt tom.

Herefter lidt smalltalk, hvorefter hun suttede mig op fra slap. Kneppede hende igen i forskellige stillinger og afsluttede igen i hendes mund. Herefter bad og så afsted. Var der nok halvanden time. Synes det var 1.000 kr. godt givet ud.

Hun er en STOR pige, igen tvivl om det. Men hvis man tænder på at tage en kæmpe stor røv bagfra, så kan hun bestemt anbefales.

Tror hun mangler penge meget, og er derfor nem at få en aftale med ;)

Var hun så gravid da du besøgte hende for 8-9 måneder siden, da hun nu har et barn på 1/2 år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
AalborgLook skrev, for 4 timer siden:

Var hun så gravid da du besøgte hende for 8-9 måneder siden, da hun nu har et barn på 1/2 år?

nej og heller ikke da han gik, den kom i munden på hende begge gange , ellers kan hun jo kalde ham sugar )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
AalborgLook skrev, for 5 timer siden:

Var hun så gravid da du besøgte hende for 8-9 måneder siden, da hun nu har et barn på 1/2 år?

Har hun da det????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Sanne skrev, for 21 timer siden:

Nu kan pigen jo altså godt blive gravid, selvom man trækker sig ud inden man kommer. 

spøg for sig og alvor for sig, det var en joke og ja ved jeg , kommer lidt an på om man har precum osv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...