Hop til indhold

Recommended Posts

I går var det igen ved at være tid til at få lettet trykket og jeg havde set mig lun på Natasha i Gentofte.

Jeg skrev en SMS til hende og bestilte tid til senere på dagen. Fik hurtigt svar retur og der var god kommunikation.

Stedet i Gentofte var lidt besværligt, da man skulle ind i en går, gennem en havedør og videre om i haven, hvorfra der var indgang via en terrassedør. Hun guidede mig dog fint gennem besværlighederne, så det lykkedes at finde frem til lystens hule.

Det første møde med Natasha var meget positivt. Det er hende fra billederne og hun er en lækker mørk lille latina-godte.

Jeg blev lukket ind og bestilte en halv time til 800 kr. Derefter brugte jeg et par minutter til at vaske mig inden vi gik i gang.

Hun startede med rigtig lækker øko-fransk som senere blev til en 69'er. Hun smagte dejlig ren, men der var lidt stubbe. Derefter på med gummiet og hun red mig, mens jeg slikkede på hendes dejlige bryster. Derefter både doggy, missionær og omvendt cowgirl... Jeg har lidt svært ved at komme med gummi på, så jeg bad om afslutning med hånden. Det gjorde hun sku godt og jeg kom af med en stor ladning. Dejligt!

Derefter kunne jeg lige nå en hurtig skyller og jeg var ude af døren 29 minutter efter jeg kom ind.

Jeg giver følgende score:

Pigen: 9/10

Stedet: 7/10

Sex: 8/10

Hun kan klart anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mekkeren skrev, for 13 timer siden:

Hun gav mega sidst som afslutning,der er hun holdt op med?

Hun tilbød mega for 200 ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mekkeren
HrLang skrev, for 2 timer siden:

Hun tilbød mega for 200 ekstra.

Fedt,før var det 300.....og hun sutter dælme godt så det er jo winwin :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...