Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så at kærlighedsgudinden Freja var i silkeborg i torsdags så jeg sendte en SMS og spurgte efter en tid samt pris på 30 minutter og adressen og det kom pronto og jeg bekræftede aftalen 

Det var langt ude på landet men hvor var det turen værd en lækker lyshåret kvinde lukkede op og inviterede mig med ovenpå. Vi talte godt sammen det økonomiske en tusse blev ordnet og jeg fik tilbudt at kunne vaske dyret. 

Derefter kom hun igen ind og sagde jeg må også hellere smide tøjet og waugh for en lækker steg. 

Vi kyssede og snavede og jeg fik lækker fransk uhm derefter måtte jeg smage på prinsessen som smagte toplækkert. 

En 69 er blev det også til og så fik jeg en lækker doggie. Jeg elsker at stå på gulvet og så køre på.. 

Da jeg var færdig fik jeg en lækker massage på ryggen

Hende skal jeg saft suse besøge igen når hun om 13 dage er tilbage. 

Overvejer at tage en time tror godt hun kan tænde mig til en extra tur. 

Jeg er blevet lidt træt af gb der er for mange fyre som som bare tænker på sig selv og ikke lader vi andre komme til. Her ved Freja får jeg hele opmærksomheden og waugh siger jeg bare

Redigeret af Knajten
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 13/10/2017 at 16:34:

Jeg så at kærlighedsgudinden Freja var i silkeborg i torsdags så jeg sendte en SMS og spurgte efter en tid samt pris på 30 minutter og adressen og det kom pronto og jeg bekræftede aftalen 

Det var langt ude på landet men hvor var det turen værd en lækker lyshåret kvinde lukkede op og inviterede mig med ovenpå. Vi talte godt sammen det økonomiske en tusse blev ordnet og jeg fik tilbudt at kunne vaske dyret. 

Derefter kom hun igen ind og sagde jeg må også hellere smide tøjet og waugh for en lækker steg. 

Vi kyssede og snavede og jeg fik lækker fransk uhm derefter måtte jeg smage på prinsessen som smagte toplækkert. 

En 69 er blev det også til og så fik jeg en lækker doggie. Jeg elsker at stå på gulvet og så køre på.. 

Da jeg var færdig fik jeg en lækker massage på ryggen

Hende skal jeg saft suse besøge igen når hun om 13 dage er tilbage. 

Overvejer at tage en time tror godt hun kan tænde mig til en extra tur. 

Jeg er blevet lidt træt af gb der er for mange fyre som som bare tænker på sig selv og ikke lader vi andre komme til. Her ved Freja får jeg hele opmærksomheden og waugh siger jeg bare

Du var da heldig at kunne sende sms, for hun har ikke tlf nr på hendes profil, men ellers lyder det som en lækker oplevelse. Har skrevet mail til hende, så håber jeg hun er lige så hurtig på tasterne der ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 14/10/2017 at 13:39:

Hun annoncerer på annoncelight 

Så havde det jo været en ret enkel sag at linke hertil, ikke sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest frejamusen98
all skrev, for 19 timer siden:

Så havde det jo været en ret enkel sag at linke hertil, ikke sandt.

jeg kan ikke finde den annonce som han henviser til.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 14/10/2017 at 13:39:

Hun annoncerer på annoncelight 

Hvilke skår går der af dig at vedlægge et link til den person du snakker om ???  Går ud fra du synes det er en fantastisk service vi andre giver dig når vi anmelder med link, og ville da være super dejligt hvis du kunne give den samme service tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Annoncen kommer og går når hun skifter lokalitet. 

Jamen der er sgu også svært at kalde annoncelight og så skrive Freja  uhadada 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 23 timer siden:

Annoncen kommer og går når hun skifter lokalitet. 

Jamen der er sgu også svært at kalde annoncelight og så skrive Freja  uhadada 

Men rigtig meget nemmere, at linke når man lægger en anmeldelse på. Faktisk slet ingen ulejlighed.

Desuden arrogant og tåbeligt, at forsøge at forsvare sin fejltagelse, i stedet for at lære hvad du kan gøre næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den ‎15‎-‎10‎-‎2017 at 03:14:

Du var da heldig at kunne sende sms, for hun har ikke tlf nr på hendes profil, men ellers lyder det som en lækker oplevelse. Har skrevet mail til hende, så håber jeg hun er lige så hurtig på tasterne der ;-)

HEJ "youngatheart"

Søg i højre side , og du skal finde (et nummer) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen næste gang vil jeg så undlade at skrive noget så kan I jo selv prøve jer frem

Der står ingen steder at man Skal lave et link

 

Æv bæv bussemand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 13/10/2017 at 16:34:

Jeg så at kærlighedsgudinden Freja var i silkeborg i torsdags så jeg sendte en SMS og spurgte efter en tid samt pris på 30 minutter og adressen og det kom pronto og jeg bekræftede aftalen 

Det var langt ude på landet men hvor var det turen værd en lækker lyshåret kvinde lukkede op og inviterede mig med ovenpå. Vi talte godt sammen det økonomiske en tusse blev ordnet og jeg fik tilbudt at kunne vaske dyret. 

Derefter kom hun igen ind og sagde jeg må også hellere smide tøjet og waugh for en lækker steg. 

Vi kyssede og snavede og jeg fik lækker fransk uhm derefter måtte jeg smage på prinsessen som smagte toplækkert. 

En 69 er blev det også til og så fik jeg en lækker doggie. Jeg elsker at stå på gulvet og så køre på.. 

Da jeg var færdig fik jeg en lækker massage på ryggen

Hende skal jeg saft suse besøge igen når hun om 13 dage er tilbage. 

Overvejer at tage en time tror godt hun kan tænde mig til en extra tur. 

Jeg er blevet lidt træt af gb der er for mange fyre som som bare tænker på sig selv og ikke lader vi andre komme til. Her ved Freja får jeg hele opmærksomheden og waugh siger jeg bare

Er det på landet eller i en by? 

Diskret? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, den 17/10/2017 at 19:50:

Jamen næste gang vil jeg så undlade at skrive noget så kan I jo selv prøve jer frem

Der står ingen steder at man Skal lave et link

 

Æv bæv bussemand 

Der står heller ingen steder, at man skal skrive en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...