Hop til indhold
Guest johnf

una Daisy club super dejligt

Recommended Posts

Guest johnf

Var forbi Daisy club og havde ikke bestemt mig for hvilken pige jeg ville besøge, jeg blev præsenteret for Una som jeg syntes så dejlig ud så jeg bestilte en time.

Hun spurte om jeg ville i bad først , så spurte jeg om hun kom med hvilket hun så var. Det  var et kort bad men dog med kys og kærtegn som startede en dejlig stemning mellem os.

Hendes engelsk er ikke noget at prale med men hun forstår næsten det hele men taler meget lidt. Hun startede med at kæle og kærtegne mig over hele kroppen og derefter gav hun mig et helt uforglemmeligt blow, hun var meget opmærksom på ikke at gå for langt og stoppede lige på det rigtige tidspunkt og så op på mig jeg nikkede og hun satte gummi på. herefter tog vi en dejlig tur sammen . Jeg kan godt lide at tale lidt sammen bagefter så det prøvede vi på og det gik da også nogen lunde med tegn og fagter , hun lagde op flere gange til at vi skulle prøve noget mere

men den tid er forbi for mig en god tur er hvad jeg kan klare .  Men alt i alt en dejlig pige som virker meget naturlig og hviler i sig selv. Det virker som om hun er oprigtig i hendes nydelse af samværet.  Bestemt ikke sidste gang jeg har været der.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...