Hop til indhold

Recommended Posts

Hvis man ikke har prøvet Sammie(fræk dansk pige)

så skal man skynde sig lidt 

indrømmer jeg har læst hendes annoncer hend over det 1/2 år

men har ikke helt rigtigt været fanget endnu, og ved Gud hvor jeg dog fortryder det.. hendes billeder har ikke lige haft fanget mig, og så at hun holder til i Hvidovre har gjort set lidt svært at komme forbi 

men jeg besøgte hende (på Amager ) kl var ved at være 14.40 is og jeg havde fri og bar mega trængende, for inden havde vi sms’er lidt om ydelser og priser osv. Alt samlet i god tone og hurtige svar. 

Kommer ind bestiller 15 min som jeg tit gøre med en ny pige, hun er smykker i virkeligheden og da jeg elsker piger med “mindre bryster er jeg da bestemt i himlen her” hun har virkelig nogle flotte naturlige bryster.

vi starter med at kysse, og man får lov at lege lidt med klit og man kan mærke hun bliver naturlig våd..jeg bliver hurtigt kamp klar

og jeg får lagt mig ned så hun kan ride mig... og her går det aå helt galt. 

Den pige kan sku ride omfg det hele passer bare som fod i strømpe 

og med udsigt til de pæne bryster og fælden af at man bare kan gå i bund er bare  mmmmm jeg siger til mig selv Nej du må ikke komme endnu jeg bar så meget klar allerede inden de førSte 4 stød men jeg fik kontrol, får hende i en god orgasme( man mærker nemt hun kommer ) og efter lidt blide cirkler 

ryger hun på maven og jeg får hende bag fra. Super lækker røv. 

Lækker fisse super frække lyde når man går hårdt i bund og naturlig hårde bryst vorter. 

Kommer desværre alt for hurtigt. 

Næste gang skal det være med to udløsninger .....

kommer jeg igen ohhh ja. 

Den pige skal bestemt prøves mange flere gange. 

Og det mest fantastiske er....

at hun er nem at tale med både før og efter, det er ikke maskine det er ikke overfladisk. Jeg tror hun nyder det 

haps hun er sku god. 

 

Link:

http://www.softxsammie.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...