Hop til indhold
4700

Næstved - Vordingborg

Recommended Posts

Så det her sted på EB, NÆSTVED VORDINGBORG HIMMELSK massage tilbydes og tænkte at det skulle prøves,  det var total spild af penge, blev lovet en time olie massage med alt for 700 men men men, det blev til ca 25 min med lidt små tryk på ryggen, vende om og lidt leg med banditten, fik gummi på inden hun gjorde det færdigt, eneste plus var at hun var nøgen men det er også det eneste positive der er at sige om det besøg.

 

4700

Del dette indlæg


Link til indlæg
4700 skrev, for 11 timer siden:

Så det her sted på EB, NÆSTVED VORDINGBORG HIMMELSK massage tilbydes og tænkte at det skulle prøves,  det var total spild af penge, blev lovet en time olie massage med alt for 700 men men men, det blev til ca 25 min med lidt små tryk på ryggen, vende om og lidt leg med banditten, fik gummi på inden hun gjorde det færdigt, eneste plus var at hun var nøgen men det er også det eneste positive der er at sige om det besøg.

 

4700

helt enig -hende der var halv kinesisk/thailænder var en fuser:(

talte bagefter med den anden pige (thailænder) lidt ældre-og god til dansk

hun fortalte hun var uddannet massør, og god til at massere.

hende prøvede jeg så ,en uge efter

det var god massage-men uden nogen form for ekstra.

300 kr for 1 time-kineseren/thailænderen gav en håndtrold som finish

så 1 times god massage -med håndtrold-af 2 kvinder til 600 samlet

er godkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...