Hop til indhold
19517

Hvor i Thailand vil du anbefale????

Recommended Posts

19517 skrev, for 2 timer siden:

Mener du, at jeg skal finde en Thaipige til det, eller tænker du på en anden turist. 

Det er en mulighed at finde en thaipige, som vil være guide for dig. Men så vil jeg nok anbefale, at det er en du kender i forvejen. Mere så i begge har en ide om, hvor du vil hen, og hvad det er du vil se.

Sidst jeg var i Thailand, var jeg i provinsen Loei, som ligger nordpå. Der er en enestående natur, og generelt er det en meget renholdt provins. (læs, der ligger ikke affald alle vegne) Helt oppe ved Meh Khong floden ligger en lille by ved navn Chiang Khan. Der er meget af det oprindelige Thailand stadig tilbage. Man kan bo i et gammelt 3 etagers teaktræ hotel med udsigt over floden og Laos. Lidt sydpå, oppe i bjergene ligger en stor sø, hvor man bliver sejlet ud i private pramme, og får serveret alt hvad hjertet kan begære af thaimad, mens man nyder udsigten.

Der er som sagt rigeligt med skønne oplevelser, hvis man bevæger sig væk fra turistområderne. Men det kræver at man kan sproget, eller har en hjælper med :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm...gad vide om du kommer de rigtige steder i Pattaya :)

I Bangkok er der selvfølgelig Soi Cowboy og Nana og til dels Patpong - men Pattaya er stadig langt mere varieret (og billigere)

Phuket er for dyrt og for dårligt. Der er ikke noget videre i Chiang Mai...

Hvis du vil have info om noget konkret er du velkommen til at spørge :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, den 14/10/2017 at 12:41:

Hvis du vil have info om noget konkret er du velkommen til at spørge :)

Det hermed noteret, og husket. tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej alle de herre.

nu når i ved så meget om diverse steder i Thailand, 

nogen der har erfaring fra AO Nang, i Krabi området..

massage, med meget ekstra, eller klinikker..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

Jeg genopliver lige denne tråd fordi jeg står foran at arrangere en rejse til Pattaya. Nu har jeg selv ikke gjort mig som decideret sexturist i nogen forstand før. Jeg har ganske vist hygget mig i både Moskva og Warszawa, men det har ikke været hele anledningen.

 

Med andre ord, så vil jeg spørge om der er helt basale "Gør," og "Gør ikke," som nogle af jer tænker kunne være relevante at bringe til en førstegangs? Måske nogle helt konkrete barer, hoteller, klubber eller andet, som i vil anbefale? Nogle "Tips og tricks"?

 

Rejsen bliver af en uges længde og maksimalt med 1 kammerat, men højst sandsynligt helt solo.

På forhånd tak,

Redigeret af hambosatiaalborg
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer helt an på hvad du søger og hvilket budget du har :)

Hvis du præciserer lidt nærmere, skal jeg efter bedste evne give dig nogle gode råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
all skrev, for 12 timer siden:

Der kommer helt an på hvad du søger og hvilket budget du har :)

Hvis du præciserer lidt nærmere, skal jeg efter bedste evne give dig nogle gode råd.

Tak.

Uden at være fuldstændig bekendt med priserne i Thailand, så forestiller jeg mig en udgift på maksimalt 5000kr per mand for turen, som bliver af fem dages varighed. Disse 5000 er tænkt som ekslusiv rejse men inklusiv hotel. Det kan sikkert gøres meget billigere (er i hvert fald min antagelse) men omvendt, så kan jeg også stige til måske 10.000, hvis du, eller andre, sidder med guldægget som bare koster i budgettet.

Jeg er egentlig på udkig efter en oplevelse som ikke er alt for farlig, særligt da jeg meget vel kan være alene, og så ellers bare nogle elskværdige thailandske kvinder, og gerne mange af dem. Det ville være fedt hvis byen/området vi/jeg kom til også byder på anden stimulans end bare kvindeligt selskab, som eks. fed natur, interessante museer, sjove natklubber eller andre attraktioner, men det er ærlig talt relativt sekundært. Det primære formål er førnævnte thailandske kvinder.

At skulle hyre en guide eller noget, ville heller ikke være noget problem, såfremt disse er klar over besøgets egentlige formål, og jeg er meget uoplyst ifht. hvor meget eller lidt den slags i virkeligheden er tabu-belagt i Thailand.

Redigeret af hambosatiaalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg
hambosatiaalborg skrev, for 3 timer siden:

Tak.

Uden at være fuldstændig bekendt med priserne i Thailand, så forestiller jeg mig en udgift på maksimalt 5000kr per mand for turen, som bliver af fem dages varighed. Disse 5000 er tænkt som ekslusiv rejse men inklusiv hotel. Det kan sikkert gøres meget billigere (er i hvert fald min antagelse) men omvendt, så kan jeg også stige til måske 10.000, hvis du, eller andre, sidder med guldægget som bare koster i budgettet.

Jeg er egentlig på udkig efter en oplevelse som ikke er alt for farlig, særligt da jeg meget vel kan være alene, og så ellers bare nogle elskværdige thailandske kvinder, og gerne mange af dem. Det ville være fedt hvis byen/området vi/jeg kom til også byder på anden stimulans end bare kvindeligt selskab, som eks. fed natur, interessante museer, sjove natklubber eller andre attraktioner, men det er ærlig talt relativt sekundært. Det primære formål er førnævnte thailandske kvinder.

At skulle hyre en guide eller noget, ville heller ikke være noget problem, såfremt disse er klar over besøgets egentlige formål, og jeg er meget uoplyst ifht. hvor meget eller lidt den slags i virkeligheden er tabu-belagt i Thailand.

Efter at have undersøgt hotelpriser, så er 7.500-10.000 måske mere realistisk, medmindre jeg sidder og lurer på alle de forkerte steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mellem walking street og jomtien på højen kan man besøge en park, det store Pattaya skilt og big budda, gratis. Om dagen er det helt behageligt at tage en gåtur langs strandpromonaden. Tæt på walking street er gåarealet dog lidt begrændset. Men den store kulturoplevelse er byen ikke.

Ellers er der vel nærmest kun det store træ-tempel nord for byen.

Da jeg besøgte Pattaya, var stranden nord for Pattaya Klang (central vejen der går øst-vest), brugbar til badning. Jeg ved ikke hvordan det er i dag.

Jomtien synes jeg er kedelig og reelt ikke værd at besøge. Jeg ville heller ikke gide at bo der.

Hoteller/overnatning kan du fx finde på hotels.com eller andre søgemaskiner. Men tag og bo et sted tæt ved stranden så det er let at komme rundt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er i Pattaya fra den 5. Januar. Har været der én gang før. Vil anbefale dig de Facebook grupper der findes om Pattaya. Tonen i dem kan være lidt ond, men hvis du, som mig, sorteret det fra, kan du du nogle ret godt råd fra en, eller flere, at de 74000

medlemmer der er. 

Har selv fundet ud af ret meget på en konto. 

Hvis du er i Pattaya til januar gi'r jeg en omgang. 

20171107_114926.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Hambo - Nu ved jeg jo ikke hvilken hotel standard du søger.

Men jeg var for 14 dage siden i Pattay i 3 nætter på dette hotel, hvor du kan få en uge for 1400,-

Ikke top hotel, men dejligt afslappet, gode værelser, ingen problemer med gæster om natten, og 10 min kørsel med Songtai fra Walking street for 10 bath :)

T5 suites

https://da.hotels.com/ho443860/?q-check-out=2017-11-26&tab=description&q-room-0-adults=2&YGF=7&q-check-in=2017-11-20&MGT=6&WOE=7&WOD=1&ZSX=0&SYE=3&q-room-0-children=0

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis dit hotel har en pool, så benyt den i stedet for stranden i Pattaya - af helbredsmæssige årsager. Flere steder langs stranden i Pattaya bliver byens kloaker ledt ud. Gennem hele oktober har, der stået nogle ildelugtende pumpemaskiner på standen, for kloakerne er ikke i tiptop stand. Ellers kan stranden i Jomtien bruges og hvis du har mod på en lille færge tur til Koh Larn hvor der også er en dejlig strand.

Dags aktiviteter kunne evt også omfatte et besøg i Sri Racha tiger zoo, Pattaya Underwater Aquarium i Jomtien, Nong Nooch botaniske have, på hotellet kan de sikkert skaffe dig et besøg på en krokodille farm, nå ja og så selvfølgelig golf, mange dejlige golfbaner omkring Pattaya. Ellers er Soi 6 altid et besøg værd i dagstimerne - og nej der bliver ikke set skævt til dig hvis du kun kommer for at få en flaske vand og så ellers bare sidde og kigge på folk, der går forbi. Mange af gentlemen klubberne er åben i dagtimerne, Kirannee, Le Poste, Telephone Bar, Club Passion, Lolitas, M Club osv, men de kan være svære at finde.

 

Tilføjelse:

Ang. budget regn med cirka 1000 DKK per dag, fly og hotel ikke inkluderet. Anbefaler at tage danske sedler med, da kursen i Pattaya er en del bedre end det de danske banker tilbyder. TT Exchange har normalt de bedste kurser.

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, den 13/10/2017 at 11:42:

Har også hørt at de lokale piger i Chiang Mai skulle være pæne..

Jeg er der jævnligt og jeg har mere end svært med at finde én jeg gider tage med hjem. Så kræver de tilmed raskvæk 2 - 2,5 for en nat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget kan siges men mine erfaringer med Thailand er at det er bedst at begive sig ud og finde nogle nye mennesker at møde for ellers kan en tur blive lang. I Pattaya vil de fleste gerne snakke bare spørg om du må sidde ned og 95% vil sige ja og så er det bare sige hej mit navn er og dit? Og så kører det normalt af sig selv.

Thai'erne selv er ikke så gode til engelsk eller du skal være lidt heldig at finde dem.

Pattaya kan være super og du er bare løbet ind i det samme problem 95% af alle der tager til Pattaya får at de kan ikke komme efter omkring 1 uge.

Der er ikke vildt meget at se i Pattaya, men hvis du kan lide golf ligger nogle af verdens bedste golf baner i Pattaya ellers benyt dig af Pattaya Addicts og de "line" grupper der kører hver mdr.

Line er en APP for dem som ikke kender den. Grupperne består af folk der kommer en bestemt mdr. og består af mongers så du ved I har samme interesse og så deles der historier og aftales møder på bare, gogos og endda morgen mad osv.

Jeg har efterhånden opbygget en god venne gruppe som jeg hænger ud med i Pattaya.

Men Pattaya alene og ingen at snakke med bliver død sygt meget hurtigt.

Jeg var heldig og hooke op med en anden dansker via "PA" i de 2 første uger af min ferie det var ikke meget vi var sammen men vi mødtes lige 5-20 min per dag og vende livet det var mega godt.

PS jeg laver recap af min Travel Report på PA i morgen forventer jeg så skal jeg ligge et link her på Eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Udon thani

1 bargade, masser af søde piger lige kommet ind med 4 toget og håber på at finde manden, 300kr for 24 timer, elsker stedet, 18-20årige med store drømme men pas på de forelsker sig hårdt og der cat fight vælger du en anden dagen efter.... gfe max

Khon kaen

få barer med barpiger, men de findes. Søde sjove og flotte piger, typisk mellem 200-400kr for 24 timer udon er bedre, gfe og de skriver flere år efter...

hua hin

masser i midtbyen og en god bargade i soi 80

gav 1200kr for en uge. Havde 2 så 2400kr og de var gode til lesbisk show.

 

og så alle de steder folk ellers har skrevet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Sammy skrev, den 13/11/2017 at 23:53:

Jeg er der jævnligt og jeg har mere end svært med at finde én jeg gider tage med hjem. Så kræver de tilmed raskvæk 2 - 2,5 for en nat.

og hvad er 2 - 2,5

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

2.000 Baht eller 2500 Bath det er 400 til 500 DKK for hele natten normalt fra du tager dem ud af baren indtil omkring kl. 10 næste morgen.

Dog kan du være uheldig og så mener pigen de skal smutte omkring kl. 5 om morgen det er mega dårlig service og ikke ok, men det kan ikke betale sig at gøre noget ved hvis hun vil det om morgen og hvis I ikke har aftalt andet så bare betal hende og kom videre.

Eller den anden så er hun ikke til at smide ud og forlader først de værelse mellem kl. 14-17 dagen efter. Ikke så normalt mere men sker for folk kan være noget af en hæmsko hvis det ikke lige passer dig. Normalt løses det ved at du ligger den aftalte sum ved hendes taske eller telefon så hun kan se det og du eventuelt siger du skal ud og spise eller sådan.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 14/10/2017 at 12:30:

Det er en mulighed at finde en thaipige, som vil være guide for dig. Men så vil jeg nok anbefale, at det er en du kender i forvejen. Mere så i begge har en ide om, hvor du vil hen, og hvad det er du vil se.

Sidst jeg var i Thailand, var jeg i provinsen Loei, som ligger nordpå. Der er en enestående natur, og generelt er det en meget renholdt provins. (læs, der ligger ikke affald alle vegne) Helt oppe ved Meh Khong floden ligger en lille by ved navn Chiang Khan. Der er meget af det oprindelige Thailand stadig tilbage. Man kan bo i et gammelt 3 etagers teaktræ hotel med udsigt over floden og Laos. Lidt sydpå, oppe i bjergene ligger en stor sø, hvor man bliver sejlet ud i private pramme, og får serveret alt hvad hjertet kan begære af thaimad, mens man nyder udsigten.

Der er som sagt rigeligt med skønne oplevelser, hvis man bevæger sig væk fra turistområderne. Men det kræver at man kan sproget, eller har en hjælper med :P

Lyder interessant.

 

Ja man skal vel sagtens kende pigen i forvejen mht. kemi. Tinder piger etc. sommanikke har mødt er for risikabelt. Så det er vel kun aktuelt på tur nr 2, eller sidst på en længere ferie :)

 

Gode råd til valg af guide?

 

Syntes en typisk frisk ung thaipige, at en sådan landlig tur er spændende?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 time siden:

Lyder interessant.

Ja man skal vel sagtens kende pigen i forvejen mht. kemi. Tinder piger etc. sommanikke har mødt er for risikabelt. Så det er vel kun aktuelt på tur nr 2, eller sidst på en længere ferie :)

Gode råd til valg af guide?

Syntes en typisk frisk ung thaipige, at en sådan landlig tur er spændende?

 

Jeg tror såmænd de fleste piger med glæde vil agere guide for dig.
Det vil jo være en kærkommen lejlighed til at slippe væk fra den kedelige hverdag. Der er mange som snupper en tur til Koh Samet eller Koh Chang med den udkårne.

Bare du liiige husker at betale for deres ydelser. Der er jo som bekendt intet der er gratis i denne verden. Og så husk, at det kun er dig og den udkårne som damper på tur. Ellers risikerer du lige pludselig at hænge på et mindre (større) selskab. Og du forventes jo, som altid,  at betale hele festen :P

Hvis du vil på tur med en "Tinder pige" skal du nok have i baghovedet, at de piger som ikke arbejder i barer / turistfælder, i reglen taler et ringe engelsk. Så det kan måske blive lidt udfordrende i længden, at rejse ud i det ukendte med en pige man ikke kan kommunikere med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, den 18/1/2018 at 00:01:

Jeg tror såmænd de fleste piger med glæde vil agere guide for dig.
Det vil jo være en kærkommen lejlighed til at slippe væk fra den kedelige hverdag. Der er mange som snupper en tur til Koh Samet eller Koh Chang med den udkårne.

Bare du liiige husker at betale for deres ydelser. Der er jo som bekendt intet der er gratis i denne verden. Og så husk, at det kun er dig og den udkårne som damper på tur. Ellers risikerer du lige pludselig at hænge på et mindre (større) selskab. Og du forventes jo, som altid,  at betale hele festen :P

Hvis du vil på tur med en "Tinder pige" skal du nok have i baghovedet, at de piger som ikke arbejder i barer / turistfælder, i reglen taler et ringe engelsk. Så det kan måske blive lidt udfordrende i længden, at rejse ud i det ukendte med en pige man ikke kan kommunikere med.

Jeg har nu i mere end ti år rejst med Sugarbabes i Thailand - og genkender meget af det du skriver her. Også at de gerne vil invitere hele familien med på min regning, den vender jeg meget hurtigt til at vi kan besøge familien og tage en dag med dem - en udflugt - og en lækker middag. Ofte en kæmpe oplevelse at besøge familierne og opleve det ægte Thailand. Jeg prøver lige at vedhæfte er billede fra familiens toilet - hvor i kan se hvad bølgeblik-taget kan bruges til (og det er ikke en fattig familie)

Jeg oplever hos de yngre (25-35 år) er niveauet for sprogkundskaber vokset voldsomt over de senere år. Engelsk begynder at blive en del af grunduddannelsen.

20170413_185702.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anacondaen skrev, den 13/10/2017 at 15:13:

@19517 og @Tzatiki

Nu bliver jeg lige nysgerrig :-).  Hvordan kan man kede sig i Pattaya med alle de mange lækre Thaitøser til billige penge, som man kan have både nat og dag, og endda flere forskellige om dagen hvis man kan klare det :-) 

Skal lige siges jeg ikke selv har været i Thailand på sexferie, men overvejer.  Derfor spørger jeg af ren uvidenhed.

 

Tá blot afsted.....hvis man keder sig i pattaya så er det ens egen skyld:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...