Hop til indhold
Big3lover

SexyBella, Assens

Recommended Posts

Har været på adressen, men men  , var mere int. i hvor mange penge jeg havde.

Dårlig atittyde, har jeg lært, når først pengene er afleveret, er det slut med de positive ting..

Gik igen.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 7 timer siden:

Har været på adressen, men men  , var mere int. i hvor mange penge jeg havde.

Dårlig atittyde, har jeg lært, når først pengene er afleveret, er det slut med de positive ting..

Gik igen.

Sexeren

Ja jeg kender det godt desværre...dog ikke lige der. Jeg er alligevel lidt nysgerrig....er hun mulat som det fremgår af billederne, eller en mørk pige? Lagde du evt mærke til hendes figur, og måske kort kan gengive hvad du har set?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 54 minutter siden:

Ja jeg kender det godt desværre...dog ikke lige der. Jeg er alligevel lidt nysgerrig....er hun mulat som det fremgår af billederne, eller en mørk pige? Lagde du evt mærke til hendes figur, og måske kort kan gengive hvad du har set?

Da den gode Sexeren var på adressen var det en anden pige der var der... Der er hans "beretning" om stedet samt et par mere ang. samme sted. Ikke meget positiv læsning, så kræver nok lidt mod at køre ret langt for at tage en tur for holdet..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Ja jeg kender det godt desværre...dog ikke lige der. Jeg er alligevel lidt nysgerrig....er hun mulat som det fremgår af billederne, eller en mørk pige? Lagde du evt mærke til hendes figur, og måske kort kan gengive hvad du har set?

Måske mulat, men meget mørk, er i tvivl?

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 7 timer siden:

Måske mulat, men meget mørk, er i tvivl?

Sexeren

Ok tak. Jeg har vist læst rigeligt og lader bare som om stedet ikke eksisterer :-).

Iøvrigt.....Den med penge i diverse lommer når man går ind til en pige man ikkke kender....og i særdeleshed mørke piger, den bruger jeg også :D

Det er et godt lille trick, og så kan man gribe ned i den lomme og hive penge op der passer til det man har forestillet sig. For tager man for meget op kan man være sikker på at hun vil ha' rub og stub. Jeg gider ikke prutte om prisen nogle steder. Erfaringen er at hvis det lykkes at få lidt rabat, så falder kvaliteten i dobbelt takt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...