Hop til indhold
Treesome

Lek Lee. Aarhus, Banegårdsgade

Recommended Posts

Efter at ha´læst en anmeldelse af stedet var jeg i går en tur forbi hos Lek Lee i Banegårdsgade i Aarhus.

Jeg blev modtaget af en ældre thai dame som straks spurgte hvad jeg ville have og i samme sætning remsede mulighederne op, jeg valgte sex .

Kort efter kom der en anden thai dame ind, jeg vil skyde på omk  55 år, hun så noget "slidt" ud og mine forventninger faldt en del allerede der, det blev kun værre da hun smed tøjet og afslørede et par mellem store silicone bryster, eller jeg skulle nærmere betegne dem som plastik patter, for de stod lige ud i luften og så ud som om de bare var klasket uden på i en fart, der til kommer at de var hårde som tennisbolde og virkelig et eksempel på den slags når der er værst.

Selve agten var yderst mekanisk og med så godt som 0,0 indlevelse, hun virkede fra start til slut  som at det bare skulle overstås hurtigst muligt.

Så det er ikke et sted jeg kommer til at besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Treesome skrev, for 12 timer siden:

Efter at ha´læst en anmeldelse af stedet var jeg i går en tur forbi hos Lek Lee i Banegårdsgade i Aarhus.

Jeg blev modtaget af en ældre thai dame som straks spurgte hvad jeg ville have og i samme sætning remsede mulighederne op, jeg valgte sex .

Kort efter kom der en anden thai dame ind, jeg vil skyde på omk  55 år, hun så noget "slidt" ud og mine forventninger faldt en del allerede der, det blev kun værre da hun smed tøjet og afslørede et par mellem store silicone bryster, eller jeg skulle nærmere betegne dem som plastik patter, for de stod lige ud i luften og så ud som om de bare var klasket uden på i en fart, der til kommer at de var hårde som tennisbolde og virkelig et eksempel på den slags når der er værst.

Selve agten var yderst mekanisk og med så godt som 0,0 indlevelse, hun virkede fra start til slut  som at det bare skulle overstås hurtigst muligt.

Så det er ikke et sted jeg kommer til at besøge igen.

Det er nok min anmeldelse du refererer til @Treesome

Normalt henvises der til høflighed og kemi, hvis det er dårlig oplevelse, men hvis man kommer med en forventning om, at mødes med Janes, som jeg var sammen og så møder en kvinde midt i halvtredserne, ja så er det, at der skal takkes nej, selvfølgelig på en høflig måde.

Men Mutti er nok meget buisness Mutti. Så måske svært at få Money back.

Ønsker dig en god oplevelse andetsteds.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...