Hop til indhold
Guest Enzo L'uri

Intet andet end urin og facesitting.

Recommended Posts

Guest Enzo L'uri

Prostitution,politik,spøg og skæmt,samt muligheden for selvpromovering er da en herlig mangfoldig sammensætning,så måske er hjælpen nær.

jeg søger en glædespige som ku ha interesse i at levere ydelserne som beskrevet i overskriften. Jeg er modtageren med facesitting og udløsning ved egen hjælp som afslutning. Ved godt det kræver lidt forberedelse fra pigens side,men ønsker ikke andet end 15-20 min under selve legen. En mere fast relation søges til et beløb mellem 5-600kr pr. gang. Efter nogle år i udlandet har jeg ikke fingeren på pulsen,og søger måske i blinde,men ved kontakt til et par klinikker får jeg en pris på 1100kr for opfyldelse af mine ønsker,og det syntes jeg er alt for meget uden sex og fransk til mig. Ikke de store krav til udseende,dog vil kønsbehåring være et plus.

Er lutter øre

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Tak for jeres forslag.

jeg skal måske lige præcisere lidt mere hvad jeg ønsker af både pige og oplevelse. Med ønske om en lidt mere fast relation,finder jeg en dansk pige mest attraktiv.den udenlandske vil jo med jævne mellemrum være bortrejst i kortere eller længere tid af gangen. Dog vil jeg tilføje at de vedhæftede links sagtens kunne friste,og måske give anledning til nye søgefelter. :) 

Jeg modtager gerne yderligere forslag hvis andre piger passer til beskrivelsen.

hvis du som pige kan tilbyde mig dette,er du velkommen til at sende mig en pm.

Eller kender nogen en privatpige,som kunne ha lyst til ovenstående så modtager jeg også gerne pm.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Listepik skrev, for 9 timer siden:

Er sikker på at Roxana er frisk på en aftale, hun er meget dejlig. Roxana

Hej hvordan er hun? Har Du prøver hende til superfransk ? Vil gerne hører lidt mere omkring hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kbh-love skrev, den 13/10/2017 at 18:35:

Hej hvordan er hun? Har Du prøver hende til superfransk ? Vil gerne hører lidt mere omkring hende 

Jeg ville også sige roxana. Jeg har for nyeligt fået en oplevelse af hende med facesitting og urin. Du kan jo læse mit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roxana er en sex-atlet udover det sædvanlige. Hun mestrer golden showets til perfektion. Hvis du feks ønsker det doseret lidt af gangen kan hun også det. Endvidere har hun hår på kønnet (trimmet) og er meget appetitlig. Hendes superfranske er perfekt med afstikkere sydpå hvis du kommer frisk fra badet. Det er svært at bevare fatningen under den behandling

Redigeret af Listepik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Tak for input omkring Roxana,hun kan vist ik være andet end et forsøg værd.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...