Hop til indhold

Recommended Posts

Så var dagen hvor finanserne og tiden endelig gik op i en højere enhed kommet. Efter den sædvanlige lange "jagt" blev beslutningen lige så sædvanligt taget i sidste øjeblik.

Det er jo rigtig svært at beslutte sig for en thaipige i trekantområdet når jeg nu var kommet frem til at det var det det skulle være. Bee har længe stået højt på ønskelisten pga de mange positive omtaler, men der har jo også været mange rigtig positive om mange andre ( og yngre) stjerneskud i Vejle. En hurtig gennemlæsning på disse sider godtgjorde dog at nu skulle det være Bee. 

Det har jeg ikke fortrudt. Hun har fået en ny fan. Hun er en flot, slank og velplejet kvinde. Bevares - med de for en thai nærmest selvfølgelige strækmærker på maven.  Udover hendes personlighed, som dog var lidt tilknappet i starten til vi fik snakket lidt, er pirringen det bedste. Jeg har tidligere betragtet Ten, som jeg for længe siden har mødt samme sted, som pirringens mester. Nu har jeg fundet hendes ligemand. Ja måske næsten bedre - hun er blidere, og det er lige mig. Ja hvad skal man mere fortælle? Kys, dejlig fransk, dejlig sex . Og jeg fornemmede et reelt ønske om at gøre det godt for mig.

Så jeg sidder allerede nu ,selvom der er 6-8 uger til finanserne tillader det, og har svære overvejelser om at gøre op med min sædvanlige trang til at se en ny nøgen kvinde. Jeg har ellers været noget i krise ift GPér. Synes jeg, måske pga tiltagende alder, har måttet bruge vel meget hånd for at holde gang i foretagenet. Sådan var det ikke idag!

Del dette indlæg

Link til indlæg

En fantastisk tur med Bee er overstået.

Det skal siges, at hun ikke skal vælges på grund af massagen. Det var ikke egentlig massage, men bare "olie pirring". Der gik ikke mange minutter inden at hænderne var dybt begravede mellem benene og gav massage af kugler og stjernen - og det vel og mærke uden at jeg havde aftale noget med hende omkring hvad jeg ønskede, på forhånd...

Det udviklede sig hurtigt til andre sjove ting og sager, som hun udførte til UG med kryds og bolle ;-)

Yderst tilstedeværende pige, som virkelig forstår at give den max gas

Del dette indlæg

Link til indlæg
denunge skrev, for 23 timer siden:

En fantastisk tur med Bee er overstået.

Det skal siges, at hun ikke skal vælges på grund af massagen. Det var ikke egentlig massage, men bare "olie pirring". Der gik ikke mange minutter inden at hænderne var dybt begravede mellem benene og gav massage af kugler og stjernen - og det vel og mærke uden at jeg havde aftale noget med hende omkring hvad jeg ønskede, på forhånd...

Det udviklede sig hurtigt til andre sjove ting og sager, som hun udførte til UG med kryds og bolle ;-)

Yderst tilstedeværende pige, som virkelig forstår at give den max gas

Lyder sateme godt. Skal til Fredericia en af de kommende weekends, så mon ikke jeg skal en tur ind og besøge hende. Hvor lang tid fik du og hvor meget gav du? :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 20 timer siden:

Lyder sateme godt. Skal til Fredericia en af de kommende weekends, så mon ikke jeg skal en tur ind og besøge hende. Hvor lang tid fik du og hvor meget gav du? :-) 

Hvis du tager 1000kr med, kan du få lidt af det hele, i en kort time. Så hvis du har et par hundrede mere med, får du nok en fuld time :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
onlybeas skrev, for 5 minutter siden:

Nogen der ved om man blot kan få massage plus hj eller bj hos Bee? Og evt til hvilken pris? Nyd onsdagen :P

Hej

Du har jo lige besøgt hende - hvorfor spurgte du ikke om det i stedet for at lave to nye indlæg???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 3 minutter siden:

Hej

Du har jo lige besøgt hende - hvorfor spurgte du ikke om det i stedet for at lave to nye indlæg???

Jeg har ikke besøgt hende? Og de to indlæg var en fejl..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg
onlybeas skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har ikke besøgt hende? Og de to indlæg var en fejl..

Undskylder forstyrrelsen...

Jeg fik byttet rundt på dit navn og Decameron 14. Sorry - derfor

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aalborg skrev, for 8 timer siden:

Undskylder forstyrrelsen...

Jeg fik byttet rundt på dit navn og Decameron 14. Sorry - derfor

Det skal du ikke tænke på.. Men håber da snart jeg får svar på mit spørgsmål:P

Del dette indlæg

Link til indlæg
onlybeas skrev, for 53 minutter siden:

Det skal du ikke tænke på.. Men håber da snart jeg får svar på mit spørgsmål:P

100 % sikker på at det er en mulighed, mon ikke 1 time vil koste mellem 800-1000 alt efter ydelse. Kan være svært at få svar på inden du møder op på adr. De plejer ikke at oplyse priser over tlf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, Lige nu:

100 % sikker på at det er en mulighed, mon ikke 1 time vil koste mellem 800-1000 alt efter ydelse. Kan være svært at få svar på inden du møder op på adr. De plejer ikke at oplyse priser over tlf.

Ja det har du med sikkerhed ret.. Og tak for svar;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
onlybeas skrev, for 10 timer siden:

Nogen der ved om man blot kan få massage plus hj eller bj hos Bee? Og evt til hvilken pris? Nyd onsdagen :P

Jeg har før fået massage med bj hos Bee da hun var indisponibel for den fulde pakke. Det kostede 1000 kr. Jeg har også engang fået massage med hj af en anden pige på stedet og mener det kostede 600 kr. Jeg blev faktisk så skuffet over at Bee forlangte 1000 kr. for den behandling, hvor hun beholdt det meste af tøjet på, at jeg ikke har besøgt hende siden. Deraf har jeg lært altid at spørge om prisen først. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den Lange skrev, for 15 minutter siden:

Jeg har før fået massage med bj hos Bee da hun var indisponibel for den fulde pakke. Det kostede 1000 kr. Jeg har også engang fået massage med hj af en anden pige på stedet og mener det kostede 600 kr. Jeg blev faktisk så skuffet over at Bee forlangte 1000 kr. for den behandling, hvor hun beholdt det meste af tøjet på, at jeg ikke har besøgt hende siden. Deraf har jeg lært altid at spørge om prisen først. :(

Det kan jeg godt følge dig i.. Det lyder ikke vildt ophidsende:P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...