Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Ved efterspørgsel herinde fik jeg jo ingen respons, så afsted med mig.

Blev mødt af en en mørk solbrun dansk smilende pige som jeg havde set andre steder før!

Betalte for det nu bestilte og så vimsede hun med hende mega velformede numse ellers ud igen, jeg gjorde mig klar, smed mig på madrassen og ind kom en super strippende tøz, bevæge sig kunne hun, tøjet røg af og frem kom nogle 'flotte' meget tætsiddende og strittende nødder, missen var glat og meget indbydende.

Vel liggende på madrassen gik vi ombords i hinandens sager, hendes nødder var meget hårde i hænderne, hendes mis meget sprød, saftig og smagte super lækker og hun ku li at blive slikket godt og længe, knalde hende var okay men ikke noget specielt dog skal siges at hun har en så lækker bagdel når man tar hende bagfra.

Kort og godt, hun er nystartet i september, super smuk jysk pige, dog meget kunstig med lavede læber og nødder plus hun nok har en af Dk's grimmeste tattos under brystet.

Hun træffes 3-4-5 steder på Sjælland og vist også 1-2 steder i Jylland.

Ved ik om jeg vil anbefale eller komme igen da jeg selv er noget itvivl!!

Her et par link til 2 af de steder hun jobber.

http://romantica.dk/profil.php?id=100

http://mon-cherie.dk/pige-profil.php?id=111

Jung

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Då jeg kan se du er en ny bruger Jung kan jeg förstå du icke kende till tidigare anmeldelser av denne pige. Vi er flere etablerade bruger her som anmeldt denne pige, då som Sandra. Hade icke tid att svare på din efterlysning tidigare.

Men tak för din anmeldelse och hoppas det kommer fler. Er enig med Carnalwolf att det icke er så mange nye anmeldelser her på eroguide nu. Dette trots att dette 2017 har varit ett meget gott år i denne biz i DK i min mening.

Men gott att se din Jung!

hälsningar A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...