Monty 120 Skrevet 12. Oktober, 2017 Jeg vil ikke sige så meget i denne anmeldelse udover at Photoshop er brugt meget på denne persons billeder. Nu var jeg der og blev der, oplevelsen var såmænd ok men ikke super, og vedhænget står slet ikke mål med de fotos der er af vedkommende. så det var da skuffende, og jeg besøger ikke den trans igen, det var oplevelsen ikke værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 12. Oktober, 2017 Monty skrev, for 2 timer siden: Jeg vil ikke sige så meget i denne anmeldelse udover at Photoshop er brugt meget på denne persons billeder. Nu var jeg der og blev der, oplevelsen var såmænd ok men ikke super, og vedhænget står slet ikke mål med de fotos der er af vedkommende. så det var da skuffende, og jeg besøger ikke den trans igen, det var oplevelsen ikke værd. Kan du ikke smide et link op? Det kan være til stor hjælp når nogen læser din anmeldelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 120 Skrevet 13. Oktober, 2017 Jo det kunne jeg da godt, det glemte jeg, for det plejer jeg også når jeg selv starter en tråd. men man må også engang imellem selv lige prøve at søge og finde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FISHMAN 74 Skrevet 13. Oktober, 2017 Jeg har også været der men valgte at gå igen med det samme. Det jeg mødte var en ældre mand med paryk (i grove træk) som næsten ikke kunne stå på sine egne ben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg