Hop til indhold

Trans Amor Randers/Hadsten

Featured Replies

Skrevet

Jeg vil ikke sige så meget i denne anmeldelse udover at Photoshop er brugt meget på denne persons billeder.

Nu var jeg der og blev der, oplevelsen var såmænd ok men ikke super, og vedhænget står slet ikke mål med de fotos der er af vedkommende.

så det var da skuffende, og jeg besøger ikke den trans igen, det var oplevelsen ikke værd.

Skrevet
Monty skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil ikke sige så meget i denne anmeldelse udover at Photoshop er brugt meget på denne persons billeder.

Nu var jeg der og blev der, oplevelsen var såmænd ok men ikke super, og vedhænget står slet ikke mål med de fotos der er af vedkommende.

så det var da skuffende, og jeg besøger ikke den trans igen, det var oplevelsen ikke værd.

Kan du ikke smide et link op? :) Det kan være til stor hjælp når nogen læser din anmeldelse 

Skrevet
  • Author

Jo det kunne jeg da godt, det glemte jeg, for det plejer jeg også når jeg selv starter en tråd.

men man må også engang imellem selv lige prøve at søge og finde.

Skrevet

Jeg har også været der men valgte at gå igen med det samme. Det jeg mødte var en ældre mand med paryk (i grove træk) som næsten ikke kunne stå på sine egne ben.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.