Hop til indhold
Dillan

Lille petit thai pige - Mintar (hvidovrevej 227)

Recommended Posts

Hej 

Er lige kommet tilbage fra en skøn omgang thaimassage med thaipigen (nat)  dejlig petit.   Jeg skulle dog lige vende mig til at hun manglede 2 fortænder i undermunden. Jeg ville gerne have haft noget mere  tid med hende, men den time fløj afsted.

Jeg har tidigere læst på eroguiden at hun (Nat) også tilbyder sexuelle ydelser, men under massagen lagde hun ikke op til noget extra. 

Er der nogle brødre derude der fornyelig har fået nogle extra ydelser fra hende???

Håndtrold, fuld pakke , b2b?

mvh

Redigeret af Dillan

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rygterne siger at hun kun giver massage nu,  og at alt extra's overlader hun til de 2 andre, ikke engang en "håndtrold" -   Men man ved jo aldrig med de thaier?? 

Men det lyder til at du havde en god tid, uden extra's, så bare nyd det istedet med hende.

Redigeret af mingo66

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Jeg har oplevet flere steder, bl.a. hos Emmy hos naboen Chandara i 233, at thaistederne har en pige, som bare er rigtig rigtig god til at massere og bare ikke vil andet.

God ting. Så kan man vælge om man er til det ene eller til det andet - eller kombinere, hvis man er til det at skifte pige undervejs. 

At forvente at pigerne behersker det fulde spektrum til perfektion til en lav pris er typisk for os alle; men det er så der, hvor stjernerne indimellem dukker op og dominerer dette forum.... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...