Hop til indhold

Recommended Posts

 

er det bare mig der bliver lidt mistænkelig når jeg sidder og kigger på den her annonce ...

som siger hun er 27 år .....

men den er oprettet af en profil som siger Tanapa1975...kunne jo godt indikere noget om et fødselsår i 1975 ... hvilket jo unægteligt ligger lidt til de 27 år..

syntes jeg har stået i mange akavet situationer efterhånden ... hvor jeg har tænkt ..."uhmmmm det er jo ikke dig på de fotos, vel ....ikke engang hvis NASA månelandings photoshop afdeling har været igang ... ville de kunne få dig til at være den pige på de photos " ;) 

 

https://annoncelight.dk/showad/229111

er der nogle som har været her forbi  ...?

syntes jeg trænger til en succes oplevelse...... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at dine bange anelser er rigtige. Tror ikke at 27 år holder stik men 42 er vel også for meget.

Tror at du bliver henvist til teglværksgade eller Tåssingegade.

Men giv dette skud og overrask med et guldkorn.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Dada, alder er svært men jeg vil skyder hende til 35+ men det er 100 hende der er på billederne.

Jeg besøgte hende på kirkedamen, og hun giver en god servise over middel og med det hele hvis du ønsker.

så kom bare af sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
jdawn skrev, for 4 timer siden:

Jeg har besøgt Dada, alder er svært men jeg vil skyder hende til 35+ men det er 100 hende der er på billederne.

Jeg besøgte hende på kirkedamen, og hun giver en god servise over middel og med det hele hvis du ønsker.

så kom bare af sted.

Ved du hvad hun tager for en time med fuld pakke? Og om hun kysser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...