Hop til indhold
Guest Mascarello

Deling af TS

Recommended Posts

Hej. jeg vil gerne dele en shemale, med en der er på alder med mig, 52 år. Jeg vil bare ha at både shemale og mand sprøjter mig i munden. Jeg kan på søndag. Mvh Nylonfyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nylonfyr skrev, den 3/11/2017 at 08:13:

Hej. jeg vil gerne dele en shemale, med en der er på alder med mig, 52 år. Jeg vil bare ha at både shemale og mand sprøjter mig i munden. Jeg kan på søndag. Mvh Nylonfyr.

Du vil ha og du vil ha .... :-D  du ka’ be pænt - ja du ka..... :-)

hvis vi skal samle et hold skal der nok laves lidt længere planlægningshorisont

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok lidt upraktisk ift de fleste. Men Malii i Århus er 1. Valget (hvis hun vil) og evt kunne lokkes til Kbh (hvor jeg tror de fleste brødre har base). Det kan hun sikkert godt 

Et andet alternativ er Nørrebros TG (igen hvis hun kan/vil) 

Og tredie mulighed kunne være Jennie som får fine anmeldelser. Jeg har ikke været der selv endnu. 

 

Hvad tænker du\I?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja nu var det jo Mascarello der søgte. Hvis det skal være, så skal det være i KBH. For mit eget vedkommende så skal det være en TS og ikke en TV eller CD. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 5 timer siden:

Jeg vil godt med

 

Jeg spørger om hun er klar på det :-) desværre tror jeg ikke hun er på jacuzzi adressen mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pool skrev, for 13 timer siden:

Jeg vil godt med

 

Chanel vil have 3.000 for en time med 2. Vil prøve at forhandle lidt ned hvis interesseret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool

Ja det kunne jeg godt være, men må sige at jeg er presset på både tid og penge, her i december. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...