Hop til indhold
Decameron14

Linda new in Svendborg

Recommended Posts

Pokkers! Det er ret vildt at bruge halvdelen af sin annonce på at forsikre om billedernes ægthed, og så de ikke er det. I den "virkelige" verden ville det give en bøde og det burde det sgu også her.

Er hoppet på det et par gange før desværre, så tak for feedback

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bemærk at Badboyfyn skriver TROR og jeg skriver GOD SANDSYNLIGHED for de er falske. Reelt kan de jo være ægte.... Men der er nu et eller andet ved de billeder der får mig til at tvivle lidt. Synes ikke det ser ud til at alle billederne er af den samme pige. Men igen - måske tager jeg fejl. KAN jo rent faktisk være at de er gode nok. Har søgt lidt her på eroguide og der er flere der har efterlyst info om hende men ingen der har kunne svare. Så tag chancen og tag en for holdet. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm...  jeg har lidt langt at køre, bare for at kigge. Kan også se, at hun nu har fået nye billeder ( af en anden pige), hvor hun igen bruger halvdelen af annoncen på at forsikre, at det virkelig er hende ... igen :D  utroværdigheden er vist maksimalt dokumenteret nu.

Så hellere Tiffany måske. Hun er i hvert fald ægte:P

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det billed hvor kun en del af ansigtet er sløret er ægte, og det er numsen på samme billed også! Det sidste i serien

Jeg var lige et smut forbi og fik et hurtigt blowjob

Hun er sød og frisk, snakker godt engelsk, og er man til store numser går man ikke galt her!

De andre billeder er jeg lidt i tvivl om, synes ikke hendes bryster så helt sådan ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 12/10/2017 at 06:46:

Ja, det er der desværre god sandsynlighed for det sted

Jeg nævnte tilfældigvis at det ofte var sådan, ældre piger og falske billeder

Hun sagde at de prøvede at lægge stilen om og faktisk har de sidste 3 - 4 piger på Kongebakken brugt ægte billeder, har jeg da lagt mærke til!

Redigeret af RimligRar

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, for 11 timer siden:

Det billed hvor kun en del af ansigtet er sløret er ægte, og det er numsen på samme billed også! Det sidste i serien

Med andre ord: Hendes bryster er langt fra så store som man lige skulle tro ud fra de andre billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RimligRar skrev, for 11 timer siden:

Hun sagde at de prøvede at lægge stilen om og faktisk har de sidste 3 - 4 piger på Kongebakken brugt ægte billeder, har jeg da lagt mærke til!

Nogen af dem har muligvis nok brugt ægte billeder, men der har efter min bedste overbevisning så været en del år gamle. I hvert fald dem jeg har mødt. Resten kan jeg naturligvis ikke vide noget om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...