Hop til indhold
ero198

Shemale Golden Shower

Recommended Posts

Hej

Jeg har længe haft lyst til at få et golden shower af en shemale / trans. Er der nogle der kan anbefale en til denne fantasi. Gerner i Jylland / fyn området..

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes ikke at kunne finde ret mange der annoncerer med det - og der er lidt langt rundt hvis der skal skrives til alle sammen :)

 

Er der nogle der har nogen erfaringer de vil dele ?

Redigeret af ero198

Del dette indlæg


Link til indlæg
ero198 skrev, den 11/10/2017 at 18:03:

Jeg syntes ikke at kunne finde ret mange der annoncerer med det - og der er lidt langt rundt hvis der skal skrives til alle sammen :)

 

Er der nogle der har nogen erfaringer de vil dele ?

Jeg tror det du søger kan findes her: huskkøkkenrullen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg hos Valentina, og her snakker vi en penge maskine udover det sædvanlige, så træd varsomt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ksm skrev, den 16/10/2017 at 11:46:

Har været på besøg hos Valentina, og her snakker vi en penge maskine udover det sædvanlige, så træd varsomt 

Øv, at du har haft en skidt oplevelse med Valentina - måske hun havde en off-day? Jeg har nemlig også besøgt hende for nylig og var ovenud tilfreds... virkelig lækker, sød og sjov tøs, der gav mig fuld opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Shemale-eater skrev, den 18/10/2017 at 18:57:

Øv, at du har haft en skidt oplevelse med Valentina - måske hun havde en off-day? Jeg har nemlig også besøgt hende for nylig og var ovenud tilfreds... virkelig lækker, sød og sjov tøs, der gav mig fuld opmærksomhed.

Hvor er du sød - Thanx babe <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...