Hop til indhold

Shemale Golden Shower

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg har længe haft lyst til at få et golden shower af en shemale / trans. Er der nogle der kan anbefale en til denne fantasi. Gerner i Jylland / fyn området..

Skrevet
  • Author

Jeg syntes ikke at kunne finde ret mange der annoncerer med det - og der er lidt langt rundt hvis der skal skrives til alle sammen :)

Er der nogle der har nogen erfaringer de vil dele ?

Redigeret af ero198

Skrevet
ero198 skrev, den 11/10/2017 at 18:03:

Jeg syntes ikke at kunne finde ret mange der annoncerer med det - og der er lidt langt rundt hvis der skal skrives til alle sammen :)

Er der nogle der har nogen erfaringer de vil dele ?

Jeg tror det du søger kan findes her: huskkøkkenrullen

Skrevet
  • Author
Listepik skrev, den ‎13‎-‎10‎-‎2017 at 08:39:

Jeg tror det du søger kan findes her: huskkøkkenrullen

????

er der ikke nogle som vil dele deres erfaringer / viden ?

Skrevet

Har været på besøg hos Valentina, og her snakker vi en penge maskine udover det sædvanlige, så træd varsomt 

Skrevet
Ksm skrev, den 16/10/2017 at 11:46:

Har været på besøg hos Valentina, og her snakker vi en penge maskine udover det sædvanlige, så træd varsomt 

Øv, at du har haft en skidt oplevelse med Valentina - måske hun havde en off-day? Jeg har nemlig også besøgt hende for nylig og var ovenud tilfreds... virkelig lækker, sød og sjov tøs, der gav mig fuld opmærksomhed.

• 2 months later...
Skrevet
Shemale-eater skrev, den 18/10/2017 at 18:57:

Øv, at du har haft en skidt oplevelse med Valentina - måske hun havde en off-day? Jeg har nemlig også besøgt hende for nylig og var ovenud tilfreds... virkelig lækker, sød og sjov tøs, der gav mig fuld opmærksomhed.

Hvor er du sød - Thanx babe <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.