Guest hansisexy Skrevet 11. Oktober, 2017 Nogen der har været et smut forbi der. Og kan fortælle lidt.? https://annoncelight.dk/showad/237003 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 11. Oktober, 2017 mener det er der hvor der er et skilt i vinduet... INGEN extra ... og lad være med at spørge til det !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kjeldsen 85 Skrevet 11. Oktober, 2017 Men var det ikke ved den gamle ejer ?? hvis man har en annonce på annoncelight tror jeg nu man kan få mere end massage. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 11. Oktober, 2017 hehe... det har du nok helt ret i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 314 Skrevet 11. Oktober, 2017 Jeg er fan af et sted, hvor der i vinduet står et stort skilt om intet ekstra. selvfølgelig under forudsætning af at man alligevel kan få ekstra... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 11. Oktober, 2017 Der er kommet ny ejer den 1.oktober. Og når der annonceres på annoncelight, så tror jeg at det vil være en god ide også at smide underhakkerne - så risikerer man da ikke at få olie på dem. Hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg