Hop til indhold
Pit.

Bee.Meena og Petty Fredericia

Recommended Posts

Kan se der er flere der skam roser Bee mfl.

Jeg kommer fra hovedøen og skal til den jyske hede i morgen torsdag - de skriver ikke adresse i deres annonce er det fordi det er privat sted eller har de bare glemt det.. :) Mere om det er i centrum eller hvor? Har aldrig været i Fredericia, men kan se der er flere steder i byen..

Hvem skal man besøge, hvis man også søger lidt massage og ikke kun det frække??

Sumas eller evt. noget i Middelfart..

Vi er 2 herre der skal have en om gang hver, så stederne skal have min 2 piger.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er en af dem som skamroser Bee. Har prøvet hende alene nogle gange og i en trekant med en anden pige. Hun er den thai jeg overall har fået den bedste oplevelse med. 

Det ligger i centrum i en butik med facade hvor der står massage, meget tæt på fakta i centrum.

der har før været mange falske anmeldelser i både Fredericia & Vejle, så tror ikke at alle anmeldelser er ægte, men flere piger er anmeldt af rigtig mange forskellige så de burde være ægte.

bla. Bee og S og gib

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skriver rent faktisk, at det er i Fredericia centrum ;-)  (vi må ikke skrive adresser her) ret pænt sted egentlig.

Har haft et par gode oplevelser hos Sumas også, men til gengæld (ligesom andre herinde) også prøvet at blive konstant hustlet til merkøb undervejs i seancen, og det er møg irriterende.

Bee og Petty kan I nok ikke gå helt galt med. De kan begge massere også og er fucking lækre:P

Middelfart kender jeg ikke nok til

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pit. skrev, for 2 timer siden:

Kan se der er flere der skam roser Bee mfl.

Jeg kommer fra hovedøen og skal til den jyske hede i morgen torsdag - de skriver ikke adresse i deres annonce er det fordi det er privat sted eller har de bare glemt det.. :) Mere om det er i centrum eller hvor? Har aldrig været i Fredericia, men kan se der er flere steder i byen..

Hvem skal man besøge, hvis man også søger lidt massage og ikke kun det frække??

Sumas eller evt. noget i Middelfart..

Vi er 2 herre der skal have en om gang hver, så stederne skal have min 2 piger.

 

 

Hvis du vil vide hvor de er, ringer du da bare og spørger. ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til Pit: Hvis I kommer to personer kan I måske lave en bedre aftale?, men normalt er fuldpakke 1200 for en time.

Og yep, den røv nærmest råber på det:P

Til Antrax: Kender ikke Meena. Petty passer måske bedst til en 28 årig? Hun er et par år yngre end Bee.  Bee er ifølge mange nærmest den ukronede thaidronning af indlevende kærestesex. Mange er vist gået rundtossede og småforelskede derfra:D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg trak "nitten" og fik Meena, som kammerjunkermand skriv, så kan hun på ingen måde massager, selvom jeg prøve at guide hende, men det er lang tid siden jeg sidste har mødte så sød, dejlig og smuk pige, hun har det sødeste smil og flotteste øje, så hvis man vil have en ung godte, der bare smiler og er glad hele tiden, begrænset med sproget, og kan sutte og knalde, så skal man hoppe på Meena. Næste gang jeg er på de kanter, skal jeg prøve en 3-kant eller 4 kant.. :) Dejligt sted I har derover og mega fair priser, som man siger, ingen moms i Jylland, så fuld pakke koster 1500 på Øen og 1200 i jylland - skide smart.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 13 timer siden:

Er der nogen heldige, der har prøvet en trekant med Bee og Meena?  (som de åbenbart tilbyder nu) 

https://annoncelight.dk/showad/228712

Kunne godt være en interessant oplevelse  :P  Overvejer en tur i weekenden

Mon ikke det er som med Bee og Ann. Den gang jeg var sammen med de to, var jeg i fokus hele tiden, men der var intet pige-pige desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøver lige at forestille mig Meenas dybe, våde blow, sammen med Bees dybe, våde kys og simultan, fri grams på begge skønheder:P Er stærkt fristet allerede der. Tager måske en for holdet i weekenden ;)

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...