bowmore 4 Skrevet 10. Oktober, 2017 Er der nogen der har været her og kan berette om hun er et besøg værd inden jeg tester hende onsdag aften:)? https://sexnord.net/profile/14843 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 11. Oktober, 2017 hej, har også haft kik på hende i denne uge, vil glæde mig til at høre hvordan det gik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bowmore 4 Skrevet 12. Oktober, 2017 Nåede desværre ikke forbi i denne omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
7100 8 Skrevet 25. Oktober, 2017 Ja, jeg var forbi for en uge siden. Havde gerne nøjes med forestillingen om, hvor godt det kunne være. Billederne er helt klart ægte, men alt på hende er blevet noget slappere - lidt (en del) mere fedt på sidebenene - lidt ude af proportionerne og små bryster, som hang som sokker med mønter i.. Hendes telefon ringede, da hun lige var gået i gang med BJ, og hun valgte så at besvare den, mens hun fortsatte med HJ for at prøve at holde gejsten oppe på undertegnede. Det var åbenbart en tungnem kunde, som ikke kunne forstå, at hun lige var optaget - hvilket hun brugte en del tid på at forklare ham.. Lidt ligegyldig sex - både forfra og bagfra, og hun kunne nok ikke have været meget mindre aktiv, selv om hun havde sovet imens.. Jeg spurgte mig selv flere gange, hvorfor jeg ikke var vendt om - eller i det mindste havde valgt hendes roommate, som ved første øjesyn så lidt pænere ud imo.. Kommer jeg igen - NEJ! (havde I nok gættet) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg