Hop til indhold
martin.b

Sjællandsgade 48, Aalborg

Recommended Posts

Min lokale thai massage pige holder ferie så jeg måtte finde et alternativ i dag.

Jeg endte i Sjællandsgade 48, som ellers ikke har fået for fine  anmeldelser herinde.

Sidste gang jeg fik massage der var det også lige til at lukke op og sk... i, men så kunne jeg passende finde ud af om det stadig er lige ringe.

Jeg blev positivt overrasket. Kvinden var godt nok af ældre dato 50+, men jeg bad om en hård omgang og det fik jeg.

Ikke på noget tidspunkt under massage så meget som strøg hun de ædlere dele, men da vi nærmede os slutningen på massage spurgte hun pænt om jeg også ville have happy ending, så kostede  det 500 kroner i alt. Jeg takkede lige så pænt nej tak.

Til sidst blev jeg vasket nænsomt af med varmt vand og blev tørret over med en tørt varmt håndklæde.

Jeg vil give massagen karakteren 8 af 10 mulige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
jensfun skrev, 1 time siden:

Rosen eller Bunsom thai massage?

Hej.

Rosen ligger i nr. 46 og Brunsom i nr. 48..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i nr. 48 forleden dag. Så ikke at der var en mere ved siden af :-)

Massagen var god og kompetent.
HJ var også i orden, men jeg vil nu ikke gætte på over 50 i alder, mere midt i 40erne tror jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...