Hop til indhold
Anacondaen

Thai Helsingborg/Malmø

Recommended Posts

Skal til Sverige i nærmeste fremtid og overvejer lidt Thai massage på hjemturen i Helsingborg eller Malmø.

Og ja, jeg ved godt det er ulovligt at købe sexuelle ydelser i Sverige.  Tænker dog,  får man egentlig tibudt HJ eller fuldpakke i Sverige, da det jo ikke er ulovligt at sælge.  Så må det jo være op til egen samvittighed om man tør.  Nogle friske erfaringer ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået et HJ hos noget thai massage i en forstad til Stockholm for en 6 måneder siden, så det kan i hvert fald lade sig gøre.

Det var en lidt pudsig oplevelse for da hun spurgte om jeg ville have HJ fortalte jeg hende at jeg IKKE havde kontanter og om det kunne køres igennem på Visa.. "Ja ja - intet problem".. Det var så et problem da jeg skulle betale. Jeg kunne betale for massagen med Visa, men HJ skulle være kontant hvilket jeg jo ikke havde. Jeg smuttede en tur over i et supermarked for at prøve at hæve lidt kontanter med den gik ikke. Retur til butikken og forklare at de ikke ville lade mig hæve kontanter også selv om jeg købte noget. Jeg endte med at give 10 US Dollar for ey HJ for det var de eneste rigtige penge jeg havde på mig, og det var hun ok tilfreds med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info Mike.  Gætter på det er relativt nemt at finde Thai steder i Sverige hvor der lige kan blive sneget en Håndtrold indover massagen :-).

Derimod mere skeptisk om man kan få tilbudt den fulde pakke i Sverige på Thaiklinikker.  Tænker det er en noget større risiko at tage både for klinik og kunde.    Del gerne erfaringer.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...