Hop til indhold
vestboen

På jagt med Rikke Solskin

Recommended Posts

Forleden havde jeg jeg booket Rikke fra morgenstunden og aftalt at vi tog en hurtig gang morgenmad og lidt snak. Plus lidt vandret sengeleg naturligvis. Jeg havde morgenmaden med, og blev lidt forundret over at døren stod åben til RIkkes hyggehule i Bording.

Forklaringen var så såre simpel, der var luftet ud i den grad, da der havde været en invasion at edderkopper. Hertil skal siges at hun ikke er meget for kravl, så jeg var mere end velkommen til at gå på jagt efter flere, ingen af os var jo interesseret i at komme til køjs og hygge, med en magen til den Rikke havde kastet en bog efter, og ramt. Der var et par stykker mere, en havde ikke overlevet morgenbadet,  men lignede en hårtop på gulvet. Vi fik checket sengen for edderkopper både over og under. Og naturligvis redt igen, så den var klar når vi havde fået morgenmad.
Vi sad vi og nød rundstykker og kaffe. Og snakken løb med lidt latter ind i mellem. Jeg skulle lige høre om hendes udflugt til de sydlige lande, hun har fået kuløren shinet op.

Jeg havde den store fornøjelse, at udpakke hende lige fra trøje og cowboy bukser til det nysseligste næsten gennemsigtige sorte lingeri, næsten synd at tage af, det stod så fantastisk til hendes flotte kulør. Men jeg foretrækker solskinnet i total bar figur. 
Det er klart, at vi kom gennem en pragtfuld kysse seance, det er efter min mening et must sammen med hende. Efter at have fået luft igen og lidt grineri over edderkopper kom vi hele kompasset rundt i Rikkes specialiteter. Til slut lå vi bare og hyggesnakkede, desværre udløb tiden naturligvis alt for hurtigt. Sluttede af med et stort kram og kys i sengen.
Efter kontrol af hendes solgule kjole for edderkopper, tog vi afsked i døren med den dejlige kvinde i lagen toga, skønt med solbrændte arme om halsen. Tak for denne gang, vis ses snart igen.
 
V

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kysseglade Molly

Rikke for hælvede, man kan sku da ikke lufte ud for edderkopper :lol: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...