Hop til indhold

Recommended Posts

Hvem besøger jeg i Vejle, hvis jeg først og fremmest vil have god massage, og HVIS kemien er der, efterfølgende fp.

har lige besøgt koldingvej 144, en ung pige tog imod, førte mig ind på et værelse og jeg bad om en times massage, hun spurgte om jeg skulle have andet, og jeg svarede , at det vidste jeg ikke endnu, hun gik, jeg klædte mig af og en anden pige kom ind og sagde jeg max kunne få en halv time. Så jeg tog mit tøj og gik igen.

er der ikke et sted hvor det kan lade sig gøre at få god massage, hvor man kan “overtales “ til mere

geil

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geil skrev, for 57 minutter siden:

Hvem besøger jeg i Vejle, hvis jeg først og fremmest vil have god massage, og HVIS kemien er der, efterfølgende fp.

har lige besøgt koldingvej 144, en ung pige tog imod, førte mig ind på et værelse og jeg bad om en times massage, hun spurgte om jeg skulle have andet, og jeg svarede , at det vidste jeg ikke endnu, hun gik, jeg klædte mig af og en anden pige kom ind og sagde jeg max kunne få en halv time. Så jeg tog mit tøj og gik igen.

er der ikke et sted hvor det kan lade sig gøre at få god massage, hvor man kan “overtales “ til mere

geil

 

Hej Geil

Du må absolut havde ramt et meget uheldigt tidspunkt for Beer har de bedste anbefalinger af mange. Op på hesten igen :D Du vil bestemt ikke fortryde. 

Merkur

Redigeret af Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 23 minutter siden:

Hej Geil

Du må absolut havde ramt et meget uheldigt tidspunkt for Beer har de bedste anbefalinger af mange. Op på hesten igen :D Du vil bestemt ikke fortryde. 

Merkur

Jeg ønsker 1 time massage og siger ved ikke om jeg skal have andet, så kan jeg max få en halv time,,,,,,,,,det lægger jo ligesom  linie med det samme, det er ikke go service, det er kun spørsmål om penge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Geil skrev, for 8 minutter siden:

Jeg ønsker 1 time massage og siger ved ikke om jeg skal have andet, så kan jeg max få en halv time,,,,,,,,,det lægger jo ligesom  linie med det samme, det er ikke go service, det er kun spørsmål om penge

au contraire min ven  ;)

Hvis det kun var et spørgsmål om penge ville de vel straks sige ja til en time .Som sagt timingen har ikke været der. Kunne jo være der allerede var booked en tid til senere og derfor du ikke kunne få en time. Ved ikke om du "bare" dukkede op eller om du havde bestilt tid ? 

Jeg vil ellers give stedet de bedste anbefalinger  :D

Men selvfølgelig smag og behag. 

Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, 1 time siden:

au contraire min ven  ;)

Hvis det kun var et spørgsmål om penge ville de vel straks sige ja til en time .Som sagt timingen har ikke været der. Kunne jo være der allerede var booked en tid til senere og derfor du ikke kunne få en time. Ved ikke om du "bare" dukkede op eller om du havde bestilt tid ? 

Jeg vil ellers give stedet de bedste anbefalinger  :D

Men selvfølgelig smag og behag. 

Merkur

Måske men det er påfaldende, da jeg kommer siger 1 time massage, hun smiler og lukker mig ind og beder mig lægge tøjet, men da hun spørger om jeg skal have mere end det ,og jeg svarer ved ikke, kan eg kun få en halv time,,,,,,det lugter af at der ikke er penge nok og lyst til kun massage.

Det kan da godt være jeg rammer et uheldigt tidspunkt. Jeg er selv i servicebranchen, og uanset hvad forlanger kunder go service,,,,og det gør jeg også.

jeg kan jo prøve igen om en måned.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden:

Ten vejle

https://annoncelight.dk/showad/230873

Rigtig thai massage sted/butik. Men vil ikke give navnet og hjemmesiden på den her.

Men du kan få GOD massage, og med Ten det du kommer i tanke om imens.

 

Mr Comeagain skrev, for 2 timer siden:

Ten vejle

https://annoncelight.dk/showad/230873

Rigtig thai massage sted/butik. Men vil ikke give navnet og hjemmesiden på den her.

Men du kan få GOD massage, og med Ten det du kommer i tanke om imens.

Er det den samme Ten, som var i Fredericia for ca. 1 år siden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Det er Ten som også var i Fredericia før, som altid gir en flyvetur på massagebrixen og som larmer så alt og alle kan høre det når hun kommer.

Redigeret af Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 30 minutter siden:

Ja. Det er Ten som også var i Fredericia før, som altid gir en flyvetur på massagebrixen og som larmer så alt og alle kan høre det når hun kommer.

Ohhhh, der har jeg været,,,, mange gange,  føles lidt som en eks nu hahaha, men rigtigt, hvis du er ude efter et godt knald, er hun rigtig god

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...