Hop til indhold
LilleSkutt

Cira Chandelier - Seduction Girls?

Recommended Posts

Streamer skrev, for 1 time siden:

Er dér virkeligt slet ingen som har været forbi? 

Jeg syntes nemlig også hun lyder noget så spændende :)

Må give det ret i det er underligt. Hvis der havde været cof/cif på menuen så havde jeg allerede haft flere besøg. Hun ser virkelig lækker ud ligesom mange af de andre danske piger som for mig desværre ikke har cof/cif på menuen.

Redigeret af cumonface

Del dette indlæg


Link til indlæg

@cumonface jeg tror vi lige så langsomt vil begynde at se flere danske piger tilbyde cof/cif.

Jeg har været med i dette game i cirka 30 år og da jeg startede var det ikke normalt at der blev tilbudt kys og superfransk var HELT udelukket. Nu er det næsten standard. Megafransk er også blevet mere tilgængeligt, så jeg er overbevist om at udviklingen fortsætter. Måske ikke hos alle nuværende piger, men så vil vi se en form for løbende udskiftning..

Del dette indlæg


Link til indlæg
tempos skrev, 1 time siden:

@cumonface jeg tror vi lige så langsomt vil begynde at se flere danske piger tilbyde cof/cif.

Jeg har været med i dette game i cirka 30 år og da jeg startede var det ikke normalt at der blev tilbudt kys og superfransk var HELT udelukket. Nu er det næsten standard. Megafransk er også blevet mere tilgængeligt, så jeg er overbevist om at udviklingen fortsætter. Måske ikke hos alle nuværende piger, men så vil vi se en form for løbende udskiftning..

Med de danske piger som bliver anmeldt herinde håber jeg virkelig du får ret. For fanden hvor er de lækre og bare for det ville ønske jeg var lidt yngre. Da jeg her i forummet endnu har til gode at få en henvisning til en dansk pige som vil yde denne service eller fundet en selv. Har jeg leget med tanken om at ofre nogen penge og møde nogle af de danske piger for selv at spørge dem om dette. Men lige nu har jeg så mange dejlige udenlandske piger at vælge i mellem at det nok ikke sker foreløbig.

 Du nævner selv megafransk, så skal jeg forstå det således at nogle af de danske piger tilbyder afslutning i munden ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...