Hop til indhold
Sexeren

Despina, 21 år, Tarup, Odense

Recommended Posts

Hold kæft en lækker krop. Surt at sparepengene er brugt for de næste 14 dage... :-( Kan se de på "det sted" har lært lektien og passer på hvad de viser på forsiden af dagens avis. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mads Dros skrev, for 3 timer siden:

Det har jeg! Køn ung pige, meget sød og slank. Kysser fantastisk og god sex. Var meget tilfreds 

 

Hej Mads, hvad med en nærmere beskrivelse..

var du der i mere en 5 minutter.?

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi til en quikie. Flot og sød pige. Billeder er helt sikkert ægte. Lod mig  lokke af de flotte bryster. Desværre var hun lidt øm på dem, så fik ikke rigtig lov til at nyde dem ordentligt. Der er vist flere der har ladet sig lokke af de gode bryster de sidste par dage:D Hun er her kun få dage endnu og hun får vist alt det pik hun kan klare;) Hun er (heldigvis) ikke 21 år. Det ville også være for ungt for mig trods alt. Måske slut tyver, men med en "killer" krop. Påstår hun er studerende.

Ikke en klokkeklar anbefaling, men jeg har også været pænt forvænt på det sidste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre har det ikke været muligt at få en tid, som passede med mit besøg i Fakta..

håber det lykkes... 

Men mit husholdningsbudget er ved at værembrugt op... Det er jo også begrænset hvormeget havregrød jeg kan spise.

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende for nylig, hun har en fantastisk krop (10/10) og et smukt ansigt, og så er hun super sød og imødekommende. Hun er fræk og opfindsom, jeg lod hende tage initiativet meget af tiden, hvilket gav en god oplevelse, mere PSE end GFE. Gentagelsesfaktorn er i princippet meget stor, men hun er her vistnok kun til mandag eller tirsdag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder dejlig, skøn pige/kvinde..

Desværre ikke mulig at smutte ud af døren, derhjemme, uden at der har været vedhæng..

Prøver med allle midler.. bilen skal jo ikke vaskes flere gange om ugen eller dagen..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så lykkedes det at komme alene ud......

Men så var  Despina, I Holstebro..

Stor skuffelse,  så lille pjerrot  hang med  "næbet"...

Sexeren

 

hjemme igen, hov,.... hvad er det , se link, https://annoncelight.dk/showad/237383

Ny pige gå stedet... Sonja??

Nogen der har  haft fornøjelsen, her en tirsdag  aften. ???

Sexeren
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...