Sexeren 528 Skrevet 9. Oktober, 2017 (edited) Nogen der har været nær Fakta, i Tarup, og besøgt Despina på 21år..???? det tager kun 5 minutter, men jeg tror Despina gerne vil have vi bliver der lidt længere . !!! Sexeren https://annoncelight.dk/showad/236861 Redigeret 9. Oktober, 2017 af Sexeren Link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mads Dros 4 Skrevet 9. Oktober, 2017 Det har jeg! Køn ung pige, meget sød og slank. Kysser fantastisk og god sex. Var meget tilfreds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 9. Oktober, 2017 Hold kæft en lækker krop. Surt at sparepengene er brugt for de næste 14 dage... Kan se de på "det sted" har lært lektien og passer på hvad de viser på forsiden af dagens avis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 9. Oktober, 2017 Mads Dros skrev, for 3 timer siden: Det har jeg! Køn ung pige, meget sød og slank. Kysser fantastisk og god sex. Var meget tilfreds Hej Mads, hvad med en nærmere beskrivelse.. var du der i mere en 5 minutter.? Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Decameron14 163 Skrevet 10. Oktober, 2017 Har også været forbi til en quikie. Flot og sød pige. Billeder er helt sikkert ægte. Lod mig lokke af de flotte bryster. Desværre var hun lidt øm på dem, så fik ikke rigtig lov til at nyde dem ordentligt. Der er vist flere der har ladet sig lokke af de gode bryster de sidste par dage Hun er her kun få dage endnu og hun får vist alt det pik hun kan klare Hun er (heldigvis) ikke 21 år. Det ville også være for ungt for mig trods alt. Måske slut tyver, men med en "killer" krop. Påstår hun er studerende. Ikke en klokkeklar anbefaling, men jeg har også været pænt forvænt på det sidste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 11. Oktober, 2017 Desværre har det ikke været muligt at få en tid, som passede med mit besøg i Fakta.. håber det lykkes... Men mit husholdningsbudget er ved at værembrugt op... Det er jo også begrænset hvormeget havregrød jeg kan spise. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rshumi Skrevet 11. Oktober, 2017 Hun ser lækker ud. Kigger forbi hende Lørdag eftermiddag for et knald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thelem 19 Skrevet 14. Oktober, 2017 Har besøgt hende for nylig, hun har en fantastisk krop (10/10) og et smukt ansigt, og så er hun super sød og imødekommende. Hun er fræk og opfindsom, jeg lod hende tage initiativet meget af tiden, hvilket gav en god oplevelse, mere PSE end GFE. Gentagelsesfaktorn er i princippet meget stor, men hun er her vistnok kun til mandag eller tirsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rshumi Skrevet 14. Oktober, 2017 Besøgte hende idag og wow, hun er fræk. Helt klart anbefalet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 14. Oktober, 2017 Lyder dejlig, skøn pige/kvinde.. Desværre ikke mulig at smutte ud af døren, derhjemme, uden at der har været vedhæng.. Prøver med allle midler.. bilen skal jo ikke vaskes flere gange om ugen eller dagen.. Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexeren 528 Skrevet 17. Oktober, 2017 Så lykkedes det at komme alene ud...... Men så var Despina, I Holstebro.. Stor skuffelse, så lille pjerrot hang med "næbet"... Sexeren hjemme igen, hov,.... hvad er det , se link, https://annoncelight.dk/showad/237383 Ny pige gå stedet... Sonja?? Nogen der har haft fornøjelsen, her en tirsdag aften. ??? Sexeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg