Hop til indhold
Der_Man

FKK Villa Vertigo

Recommended Posts

Skulle til noget Bundesligabold i Ruhr området, og havde som sædvanligt købt en billet fra Kbh til  Køln med Ryanair for 300 kr t/r. Lejede en bil for weekenden for 400 kr for 3 dage. Lørdag morgen ankom jeg til Villa Vertigo, som rent faktisk er en ombygget nydelig villa. Betalte de 35 euro i entre, hvori der også var inkluderet et 20 euro værdibevis til deres a la carte menukort. Fik spist et ordentligt måltid morgenmad/frokost, inden jeg kørte til fodbold. Jeg havde spurgt i receptionen, om jeg kunne komme tilbage senere, uden at betale entre igen, da entreen efter klokken 13 er 60 euro. Det var helt i orden, og hun fik bare mit navn. Fik set noget fodbold, og derefter tilbage til Villa Vertigo, og bestilte en lækker steak med pebersauce og rösti til 15 euro, som blev trukket fra mit værdibevis. Hvis man ikke er til deres menukort, er der hele aftenen en buffet, som man bare kan tage fra.

Faciliteterne er meget nydelige, med gode udendørsfaciliteter. Desværre var det regnvejr hele dagen, så de kunne desværre ikke bruges. Ellers er det ikke så stor en klub, måske var der 20 piger, og 20 herrer. De fleste piger jeg snakkede med, kom desværre fra Rumænien, og dem har jeg desværre meget dårlige erfaringer med. Jeg foretrækker tyske piger, som det desværre ikke er så nemt at finde i klubberne. Gik dog på værelse med Nikola eller noget i den retning, ja, desværre fra Rumænien. Hun havde nogle dejlige store ægte bryster, og virkede sød. Dette ændrede sig, som så ofte før, da vi var på værelset. Rør ikke dér, stop med det, det gør ondt, det kan jeg ikke, osv.

50 euro for 30 min, eller rettere 20 min, som åbenbart ofte er en halv time i denne branche.

Faldt i snak med en Ungarsk pige, som hed Lucy, som jeg skulle have valgt istedet. Desværre mødte jeg ingen Tyske piger i villaen.

Kommer jeg igen? Måske for den billige indgang, den gode mad, gratis alkoholfri drikkelse og muligheden for at tage en lur i kinoen, og så muligheden for at kunne få taget trykket, hvis der skulle opstå det behov.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...