Hop til indhold
franskmanden

P-club

Recommended Posts

I forbindelse med et forretningsbesøg i midtjylland og en efterfølgende afstikker til Fleggaard  i fredags, besluttede jeg at det var tid til at aflægge P-club et besøg.

Jeg har aldrig tidligere besøgt denne klub, men har besøgt andre FKK, flatrates, klubber mv.

 

Jeg var ærligt talt lidt skeptisk, dels fordi at hjemmesiden er lidt underlig og tæller ned til om 53 dage dels fordi jeg syntes at jeg har læst lidt variende informationer her. Så forventede et lidt slidt sted.

Jeg må sige at mine forventninger blev gjort til skamme.

 

Selve bygningen er en mindre industri bygning – større privat bygning, oplyst med røde lys og en god parketingsplads.

Jeg ankom fredag kl 19.30 og der holdt 6 biler på pladsen, heraf  2 på danske plader.

Ringende på døren og der blev åbnet af en lækker mørk pige i lingeri. Fik betalt 50 euro i entre (25 i depositum og 25 euro i entre, som så kan bruges i baren). Man kan også gå direke på zimmer.

Spurgte om der var nogle gæster og fik svaret ’nur zwei alte’.. Som 55 årig faldt jeg åbenbart ikke i den kategori J

Fik udleveret rød badekåbe og håndklæde og drejede til venstre ind i omklædningen.  Første overraskelse.  Alt så pænt og forholdsvis nyt ud og der var pinligt rent og orden.  Videre ind i det relativt store bade område, som igen så nyt ud, rent og pænt og med dejligt store brusere.

 

Kiggede lidt på sauna mv. Og tullede så ind i bar området.  Der er ikke så stort, vel en en 8-10 stole langs baren og så er der 4-5 sofagrupper rundt  i lokalerne omkring baren.

Der var vel en 8 piger tilstede, alle i undertøj eller lidt mere påklædt.  Ca. 3 yngre rumænsk udseende, 3 mørke piger og et par lyshårede yppige piger. 

 

Der var INGEN mænd udover 2 personer som sad i en sofa nær baren i cowboybukser og t-shirt og så ud som om de ikke var gæster. 

Fik en øl i baren og der gik ikke 2 min så blev jeg antastet en moden mørk kvinde.  Viste sig at være Sandy fra venezuela.  Yppig ca. 40 årig (måske lidt yngre) kvinde, med gode store former.  Havde været i tyskland i 8 år og de sidste 2 måneder i p-club. 

Inden længe var hendes hånd på mit lår og inden længe meget længere oppe.  Da jeg samtidig så hendes frække tunge piericing, så ville lillemanden på zimmer hurtigere end beregnet.

Blev enige om en halv time til 30 euro.

 

Op ad trappen på værelset, som igen var pænt og nydeligt.  Meget veloplyst, så der er åbenbart ændret politik siden Jernsvinets anmeldelser.

Som det absolut første blev jeg uopfordret spurgt om jeg ikke ville have blowjob natural.  Blev enige om 110 euro og så kunne man også komme mellem brysterne…

Meget meget sød og ligefrem kvinde.  Om end der er lidt trættende at der skal mer-sælges på selve rummet.  Hun forsøgte sig også med anal. 

Nå, frækt var det da hun sad på gulvet, splitternøgen med de store bryster og legede med min stive pik med sin tunge piercing.. kugler, stang mv. Fik den store tur..

Meget berøringsvenlig pige, der helt tydeligt godt kunne lide det. 

Ridetur,  doggy og en afsluttede spansk….

 

Absolut en god oplevelse. dyrere end hvad man ellers kan finde i området, men syntes det var value for money. 

 

Sludrede lidt og blev enige om en drink i baren (jeg havde jo betalt). 

Tog et bad og entrede baren igen, fik en cola og sandy en asti. 

Der var nu kommet en persom til som var i bad, men der skete ingenting i baren. 

Jeg kan godt lide at der er lidt gang i den, på alle måder, og efter en lang dag, så valgte jeg at nøjes med denne ene omgang. Havde trods alt 3 timers kørsel foran mig.

 

 

Kommer jeg igen ? ja, absolut. Jeg syntes det er et pænt og lækkert sted, som jeg til enhver tid ville vælge fremfor et tilfældigt bordel eller et laufhaus i kiel/flensburg. 

Hvis jeg skal rejse efter noget og har muligheden, så vil jeg vælge et rigtig FKK. Det er nu mere pirrende når pigerne er nøgne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi i dag. 

Her var priserne lidt anderledes. 

Entre: 25

Depositum for nøgle til omklædning: 50

Quickie: 60

30 min: 80

Det skulle være med fransk uden, og forskellige stillinger, men hun hev alligevel en gummi fætter på inden det franske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 09/10/2017 at 10:36:

 

Blev enige om en halv time til 30 euro.

 

Op ad trappen på værelset, som igen var pænt og nydeligt.  Meget veloplyst, så der er åbenbart ændret politik siden Jernsvinets anmeldelser.

Som det absolut første blev jeg uopfordret spurgt om jeg ikke ville have blowjob natural.  Blev enige om 110 euro og så kunne man også komme mellem brysterne…

Det var godt nok noget af en pris..... 30 Euro for en halv time, og 80 Euro for blow naturel ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
franskmanden skrev, den 9/10/2017 at 10:36:

Videre ind i det relativt store bade område, som igen så nyt ud, rent og pænt og med dejligt store brusere.

De fik det renoveret for nogle år siden, men jeg synes nu ikke det blev bedre end det gamle, da de stadig ikke fik termostatarmatuer - og så vidt jeg erindrer var der tidligere også håndholdte brusere, så man kunne lave en alvorlig undervognsskyl med koldt vand og hurtigere blive klar til at tage en ny omgang ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...