Hop til indhold
Helot

Victoria i Hammel

Recommended Posts

Hej, var på besøg ved en god ven i Hammel og tog lige forbi Victoria på vej hjem, trods alle de dårlige erfaring andre og jeg har med stedet. Falske billeder etc.

Dette var så ikke tilfældet med Victoria. Hun er meget lækker og fræk. Tog faktisk en hel time med græsk til 1.600 kr. Det var både med fælles bad (Trods de nedslidte forhold) Olie Body to body massage, og mange andre frække ting. En dejlig time, der først starte med tante kys, men sluttede med hed varme kys.... ;-)

Hun har en fantastisk krop, og er en rigtig smuk Latina. 

Jeg er næste 99% sikker på det er hende. I Hvert fald er navlepircingen som I tydeligst ser på billede 3 og sidste billede den samme som hun har - jeg har set det meget tæt på ;-) og kroppen passer 100% Dejlige ægte bløde bryster der sidder helt perfekt   

Minus er som altid ved disse piger : Fatter intet engelsk.

Når hun er færdig i Hammel, skal hun (Tror jeg at jeg gætter på) til Hobro ;-)

https://annoncelight.dk/showad/236347

 

 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 16 timer siden:

Hej, var på besøg ved en god ven i Hammel og tog lige forbi Victoria på vej hjem, trods alle de dårlige erfaring andre og jeg har med stedet. Falske billeder etc.

Dette var så ikke tilfældet med Victoria. Hun er meget lækker og fræk. Tog faktisk en hel time med græsk til 1.600 kr. Det var både med fælles bad (Trods de nedslidte forhold) Olie Body to body massage, og mange andre frække ting. En dejlig time, der først starte med tante kys, men sluttede med hed varme kys.... ;-)

Hun har en fantastisk krop, og er en rigtig smuk Latina. 

Jeg er næste 99% sikker på det er hende. I Hvert fald er navlepircingen som I tydeligst ser på billede 3 og sidste billede den samme som hun har - jeg har set det meget tæt på ;-) og kroppen passer 100% Dejlige ægte bløde bryster der sidder helt perfekt   

Minus er som altid ved disse piger : Fatter intet engelsk.

Når hun er færdig i Hammel, skal hun (Tror jeg at jeg gætter på) til Hobro ;-)

https://annoncelight.dk/showad/236347

 

 

Der er jo også lige det indlæg her da hun lige har været i Esbjerg området inden hun tog til Hammel:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, den 9/10/2017 at 07:58:

Hej, var på besøg ved en god ven i Hammel og tog lige forbi Victoria på vej hjem, trods alle de dårlige erfaring andre og jeg har med stedet. Falske billeder etc.

Dette var så ikke tilfældet med Victoria. Hun er meget lækker og fræk. Tog faktisk en hel time med græsk til 1.600 kr. Det var både med fælles bad (Trods de nedslidte forhold) Olie Body to body massage, og mange andre frække ting. En dejlig time, der først starte med tante kys, men sluttede med hed varme kys.... ;-)

Hun har en fantastisk krop, og er en rigtig smuk Latina. 

Jeg er næste 99% sikker på det er hende. I Hvert fald er navlepircingen som I tydeligst ser på billede 3 og sidste billede den samme som hun har - jeg har set det meget tæt på ;-) og kroppen passer 100% Dejlige ægte bløde bryster der sidder helt perfekt   

Minus er som altid ved disse piger : Fatter intet engelsk.

Når hun er færdig i Hammel, skal hun (Tror jeg at jeg gætter på) til Hobro ;-)

https://annoncelight.dk/showad/236347

 

 

Jep, kan kun give dig ret, fantastisk lækker kvinde. Det er hende på billederne, ellers har hun nøjagtig det samme hvide og grøn/sorte lingeri. Hun havde de hvide på, da jeg var der og viste mig det andet, da jeg spungte til om billederne var ægte ;-)

....... Og hun er fantastisk varm og indlevende :D<3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...