Hop til indhold

Dorah - Kolding

Featured Replies

Skrevet

Netop hjemvendt fra et hurtigt besøg hos denne skønhed...

http://annoncelight.dk/showad/236797
Mange ugers liderlighed gjorde at jeg blot skulle have et blow med afslutning på og i munden.
Det klarede hun til UG.

I døren til hendes pæne lejlighed blev jeg mødt af et helt fantastisk syn.... en lækker ung kvinde i slut tyverne start trediverne, på ca. 165cm og små 50kg i det strammeste fitnesstøj jeg længe har set...  lyst hår og De kønneste, frække øjne...  De få billeder som hun har i hendes annonce, yder hende absolut ingen retfærdighed... 

Foruden hendes smukke ydre, var hun også 100% opmærksom på at det skulle være et hyggeligt møde med både stearinlys og dæmpet musik... Hun taler og forstår et engelsk som er en brite værdig... så ingen udfordringer her.
Vi kom ind i arbejdsværelset og frem kom den lækreste lille krop med nogle passende b-skåls bryster.. Mumms 
Jeg var på nuværende tidspunkt så meget oppe at køre, at min præstation dårligt nok rækte til en  stivert førend det hele var overstået .

Hun er fast bosiddende i Kolding, så jeg kommer helt sikkert igen... men der skal den have den helt store tur..

Pigen 9/10

Stedet 7/10

Redigeret af Krebsen80
Link manglede

Skrevet
Krebsen80 skrev, for 13 minutter siden:

De få billeder som hun har i hendes annonce, yder hende absolut ingen retfærdighed... 

De 2 første i annoncen er så nok heller ikke af hende, men derfor kan hun jo godt se yndig ud ;)

Skærmbillede 2017-10-08 kl. 21.40.48.png

Skrevet
  • Author

Det giver god mening så..

Jeg siger også bare, at hvis man er tilfreds med billederne, så bliver man ikke skuffet i døren.. :-)

Skrevet

Hvad tager hun for en omgang mega? 

Skrevet
Hankatten75 skrev, den 9/10/2017 at 09:31:

Hvad tager hun for en omgang mega? 

Spørg hende dog

Skrevet

Har spurgt hende.

Skrevet

600 for 15 min. Billederne er ægte, hun er faktisk ret lækker og virkelig tynd. Super fræk, dog vil hun gerne feje ind lidt ud af døren 

Skrevet

Annoncen er væk - er hun rejst eller er der en ny annonce ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.