Hop til indhold
Krebsen80

Dorah - Kolding

Recommended Posts

Netop hjemvendt fra et hurtigt besøg hos denne skønhed...

http://annoncelight.dk/showad/236797
Mange ugers liderlighed gjorde at jeg blot skulle have et blow med afslutning på og i munden.
Det klarede hun til UG.
 
I døren til hendes pæne lejlighed blev jeg mødt af et helt fantastisk syn.... en lækker ung kvinde i slut tyverne start trediverne, på ca. 165cm og små 50kg i det strammeste fitnesstøj jeg længe har set...  lyst hår og De kønneste, frække øjne...  De få billeder som hun har i hendes annonce, yder hende absolut ingen retfærdighed... 

Foruden hendes smukke ydre, var hun også 100% opmærksom på at det skulle være et hyggeligt møde med både stearinlys og dæmpet musik... Hun taler og forstår et engelsk som er en brite værdig... så ingen udfordringer her.
Vi kom ind i arbejdsværelset og frem kom den lækreste lille krop med nogle passende b-skåls bryster.. Mumms 
Jeg var på nuværende tidspunkt så meget oppe at køre, at min præstation dårligt nok rækte til en  stivert førend det hele var overstået .

Hun er fast bosiddende i Kolding, så jeg kommer helt sikkert igen... men der skal den have den helt store tur..

Pigen 9/10

Stedet 7/10

 

Redigeret af Krebsen80
Link manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebsen80 skrev, for 13 minutter siden:

De få billeder som hun har i hendes annonce, yder hende absolut ingen retfærdighed... 

De 2 første i annoncen er så nok heller ikke af hende, men derfor kan hun jo godt se yndig ud ;)

Skærmbillede 2017-10-08 kl. 21.40.48.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

600 for 15 min. Billederne er ægte, hun er faktisk ret lækker og virkelig tynd. Super fræk, dog vil hun gerne feje ind lidt ud af døren 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...