Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt "may" i Randers igen <3 Hun er den sødeste og dejligste pige og får altid fuld opmærksomhed fra hende. 

Skøn massage med lidt snak om Italien undervejs samt dejlige kys og kram. Hun kommer dejligt tæt på kalorius under balle massagen. Så man er dejlig stiv når man vender sig. 

Kys og kram med ryk i banditten samt en dejlig sutte tur inden hun går videre med front massage :) kan ikke holde hænderne fra hende så massagen ender hurtigt da jeg tager hendes små dejlige bryster i munden. Hun stønner dejligt men hun føre min hånd ned mellem hendes ben og hjælper mig på vej med at gnide hendes klit. Hun smiler og trækker bildt i mit hår og jeg kan se hun vil slikkes. Slikker hende til orgasme  ( ser sådan ud ihvertfald ;)) hun trække mig op og når lige at sutte lidt på hendes mega struttende brystvorte. Inden hun vil ha mig helt op til en sutter igen. 

Efter kort tid får jeg hende stoppet da jeg er ved at komme. Får gummi på og hun vender røven mod mig :wub: damed hun er lækker. Tager hende bagfra og når ikke videre da jeg kommer sindssygt. 

Hun griner og siger "much sperm - Many babies"  vi ligger og puster ud og hygge nusser og fandme om ikke kalorius bliv glad igen. Hun tager om den og sutter mig så englene synger. Og ja for første gang i laaaaang tid kommer jeg igen på så kort tid  ikke noget der sker hver dag. 

"May" er mega dejlig og smuk og har den smukkeste krop både set forfra og bagfra.;) hun får det bedste op i mig og giver hende 10 ud af 10. 

Har været hos hende 3 gange nu og ved jeg kommer igen og igen  :D

Merkur

Redigeret af Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mage tak for anmeldelsen

 

Hvordan passer billederne?

26 år? Thaier  snyder til med alderen!

Hvad karakter vil du give hendes ansigt?

 

Tak for hjælpen

Del dette indlæg


Link til indlæg

"May" alder passer meget godt med de 26 ;) jeg syntes May er en køn pige så 8/10 Vil jeg sige men det afhænger altid af øjnene der ser ;) hendes personlighed gør meget mere for mig end udseende. 

Merkur 

Del dette indlæg


Link til indlæg

May May May <3 Nu reddede du min dag igen. 

May stopper desværre nok med fp men fik alligevel lov.

"Only you" som hun sagde. DEJLIGT  for hun er den dejligste pige wauw. 

Sex'en var som sædvanlig 10/10 mulige skøøøøøn krop og masser af kys og slik på både boller og stang. Slikkede hende til orgasme og vi sluttede med standard missionær dog med benene oppe over skulderen. ;) - nå men når det er sagt så fik jeg den bedste massage længe. Hun tager godt fat og får løsnet op for alle spændinger. Hun er totalt professionel og jeg ved da også hun kommer fra top massage/Wellness shop i Italien.  Kan kun anbefale hende igen og igen. Prøv tøsen gutter :D 

Der er dog kommet 2 nye piger  - Gib og Anny som jeg kort hilste på på vej ud. De smilte lidt da jeg/vi nok larmede lidt og brugte lidt ekstra tid  :) men de så også super søde ud og kunne godt fange min interesse. :D

https://annoncelight.dk/showad/221283

 

Redigeret af Merkur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Merkur skrev, for 2 timer siden:

May May May <3 Nu reddede du min dag igen. 

May stopper desværre nok med fp men fik alligevel lov.

"Only you" som hun sagde. DEJLIGT  for hun er den dejligste pige wauw. 

Sex'en var som sædvanlig 10/10 mulige skøøøøøn krop og masser af kys og slik på både boller og stang. Slikkede hende til orgasme og vi sluttede med standard missionær dog med benene oppe over skulderen. ;) - nå men når det er sagt så fik jeg den bedste massage længe. Hun tager godt fat og får løsnet op for alle spændinger. Hun er totalt professionel og jeg ved da også hun kommer fra top massage/Wellness shop i Italien.  Kan kun anbefale hende igen og igen. Prøv tøsen gutter :D 

Der er dog kommet 2 nye piger  - Gib og Anny som jeg kort hilste på på vej ud. De smilte lidt da jeg/vi nok larmede lidt og brugte lidt ekstra tid  :) men de så også super søde ud og kunne godt fange min interesse. :D

https://annoncelight.dk/showad/221283

 

Nu kender jeg godt May og ja det har du helt ret. Hun er en godte. Har luret lidt på hende den nye Anny. Sammenlignet med May, i hvilken kategori ligger hun så i? 

Ka du beskrive hende lidt nærmere

Redigeret af Mayday

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

May vil altid være min favorit ;) såå ingen topper hende for mig.

Men Anny ser da sød ud har bare ikke været på nærmere hold af hende end det korte glimt da jeg forlod stedet. Du kan jo altid tage en gang massage og så forhandle dig til mere undervejs hvis hun vækker "noget" I dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mayday skrev, for 28 minutter siden:

Nu kender jeg godt May og ja det har du helt ret. Hun er en godte. Har luret lidt på hende den nye Anny. Sammenlignet med May, i hvilken kategori ligger hun så i? 

Ka du beskrive hende lidt nærmere

May vil altid være min favorit ;) såå ingen topper hende for mig.

Men Anny ser da sød ud har bare ikke været på nærmere hold af hende end det korte glimt da jeg forlod stedet. Du kan jo altid tage en gang massage og så forhandle dig til mere undervejs hvis hun vækker "noget" I dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har besøgt pat derinde?? May er ikke interessant for mig når der ikke ydes fp. Det skal dog siges at May er en dejlig fræk kvinde  så må prøve hendes tantra en dag :) dog lyder 900 af meget når det er blid massage og et hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buttman76 skrev, 1 time siden:

Nogen der har besøgt pat derinde?? May er ikke interessant for mig når der ikke ydes fp. Det skal dog siges at May er en dejlig fræk kvinde  så må prøve hendes tantra en dag :) dog lyder 900 af meget når det er blid massage og et hj. 

Tjaa måske men kan kun sige hun bestemt er pengene værd :wub: kommer der gerne hver dag bare for at få et smil og dejligt kram af hende. Massagen er desuden super god og løsner fint op for spændte rygmuskler. Rigtig god massage og hun er jo også mega smuk at kigge på. 

Abo

Del dette indlæg


Link til indlæg
fitforfight skrev, for 6 timer siden:

Lidt uvidende må jeg indrømme: Er der en der vil fortælle hvad fp er??

 

I det her tilfælde er fp = fuld pakke = sex og ikke "kun" massage/hånd trold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...