Hop til indhold

Recommended Posts

Hej gutter. 

mit gamle slidte skrog trænger til en omgang massage og gerne ekstra.

eneste krav er at der er en fornuftig massage og åben til 21

hvem skal jeg vælge som førstegangs kunde i Esbjerg??

mvh El Pipo

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Pipo Gigante skrev, 1 time siden:

Hej gutter. 

mit gamle slidte skrog trænger til en omgang massage og gerne ekstra.

eneste krav er at der er en fornuftig massage og åben til 21

hvem skal jeg vælge som førstegangs kunde i Esbjerg??

mvh El Pipo

Hej El Pipo

Esbjerg er ikke verdens bedste sted ift. ekstra. Hvis det er massagen, der har 1. prioritet, så skal du helt klart tage til Sawadee Massage i Havnegade 25A. Jeg ved ikke, om hun har åbent til 21, men ring på 42494499 og spørg hende. Du kan IKKE få ekstra her.

En knap så god, men udmærket massage, hvor du også kan få ekstra, kan du få i Nørregade ved http://www.asianbodycare.dk/findos.html men de har kun åbent til kl. 20. 500 kr. for en times oliemassage med ekstra.

 

Mvh.

PMF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for tippet, min tidsplan er lidt presset mht til klokken, så valget er faldet på Patty smile massage. Der er bestilt tid til i morgen, så der kommer nok en anmeldelse af stedet/oplevelsen..

mvh El Pipo

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Pipo Gigante skrev, den 9/10/2017 at 17:53:

Takker for tippet, min tidsplan er lidt presset mht til klokken, så valget er faldet på Patty smile massage. Der er bestilt tid til i morgen, så der kommer nok en anmeldelse af stedet/oplevelsen..

mvh El Pipo

Hvordan gik det?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter73 skrev, for 18 timer siden:

Hvad hed pigen hos asian bodycare, du fik det ved, til 500 kr?, lige noget for mig nemlig

Det var sikkert Nim, men det er standard ved alle pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter73 skrev, for 6 timer siden:

Okay tak, hende prøver jeg lige og spørge efter, er der evt, en 55-60 årig der, der måske går hele vejen?.

Nej, det tror jeg ikke. Der er i det hele taget ingen steder i Esbjerg, hvor der tilbydes FP, bortset fra Esbjerg Thaimassage, men det er IKKE pengene værd på nogen måde!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, den ‎21‎-‎10‎-‎2017 at 22:57:

Nej, det tror jeg ikke. Der er i det hele taget ingen steder i Esbjerg, hvor der tilbydes FP, bortset fra Esbjerg Thaimassage, men det er IKKE pengene værd på nogen måde!!

Det var en meget kategorisk udtalelse.

Jeg kunne da hurtigt nævne 6 andre !

Del dette indlæg


Link til indlæg
watthefoxsay skrev, for 55 minutter siden:

Så lad os høre PowerPoint, jeg har ikke oplevet det

Der er mig bekendt 12 thaisteder i Esbjerg og jeg har prøvet alle - undtagen Storegade 14.

Finlandsgade

Teglværksgade

Skolevænget, Tarp

Havnegade

Borgergade

Kongensgade

Englandsgade

Nørregade

Nørrebrogade

Storegade 14 (nævnt af Permedfler i denne tråd)

Storegade 114

Storegade 316 ( ved ikke om den stadig er aktiv )

De 2 førstnævnte er 100 % BLÅ

Og som nævnt er FP mulig  i Storegade 14.

Af de 9 resterende klinikker har jeg fået fuld pakke 6 steder, og véd med sikkerhed at det er muligt ét sted mere.

Jeg kan ikke komme det nærmere, der er mange som kigger med, og til syvende og sidst drejer det sig om tillid og kemi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja utroligt nok er mange af pigerne nygifte med en dansk mand. Har kun fået tilbud om hj bortset fra af den legendariske Amy i Tarp. Hvis du vil må du gerne sende en PB hvor der er mulighed for god body to body massage eller hj hvor pigen er topløs og pris, tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil give power point ret, det er flertallet af stederne man kan få mere end hj. Men ja det kræver mere end blot 3 besøg. Så det er sku bare med at komme ud af stuen;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, den 24/10/2017 at 17:15:

Der er mig bekendt 12 thaisteder i Esbjerg og jeg har prøvet alle - undtagen Storegade 14.

Finlandsgade

Teglværksgade

Skolevænget, Tarp

Havnegade

Borgergade

Kongensgade

Englandsgade

Nørregade

Nørrebrogade

Storegade 14 (nævnt af Permedfler i denne tråd)

Storegade 114

Storegade 316 ( ved ikke om den stadig er aktiv )

De 2 førstnævnte er 100 % BLÅ

Og som nævnt er FP mulig  i Storegade 14.

Af de 9 resterende klinikker har jeg fået fuld pakke 6 steder, og véd med sikkerhed at det er muligt ét sted mere.

Jeg kan ikke komme det nærmere, der er mange som kigger med, og til syvende og sidst drejer det sig om tillid og kemi.

Så er Esbjerg katerigoriseret 

Super skriv 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, den 24/10/2017 at 17:15:

Der er mig bekendt 12 thaisteder i Esbjerg og jeg har prøvet alle - undtagen Storegade 14.

Finlandsgade

Teglværksgade

Skolevænget, Tarp

Havnegade

Borgergade

Kongensgade

Englandsgade

Nørregade

Nørrebrogade

Storegade 14 (nævnt af Permedfler i denne tråd)

Storegade 114

Storegade 316 ( ved ikke om den stadig er aktiv )

De 2 førstnævnte er 100 % BLÅ

Og som nævnt er FP mulig  i Storegade 14.

Af de 9 resterende klinikker har jeg fået fuld pakke 6 steder, og véd med sikkerhed at det er muligt ét sted mere.

Jeg kan ikke komme det nærmere, der er mange som kigger med, og til syvende og sidst drejer det sig om tillid og kemi.

Meget imponerende, powerpoint, men jeg kan ikke gennemskue, om det er bare er pral? På et tidspunkt lavede du et super indlæg om et sted i Esbjerg, du havde fundet lidt tilfældigt, og så lagde du lidt hints ud undervejs i tråden. Jeg skrev nogle PB til dig med bud på, hvor det kunne være, men du svarede aldrig, og der kom heller aldrig noget svar i tråden. Nu har du så fundet 6-7 steder, hvor man kan få FP i Esbjerg, til trods for at en del andre ikke kan, men du kan ikke komme nærmere ind på det, da der er mange, som kigger med!! Det må være fantastisk at være i stand til at få den tillid og kemi op at stå, som du åbenbart kan, da pigerne ellers ikke er specielt interesserede i at tjene ekstra penge, når andre besøger dem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Permedfler skrev, for 2 timer siden:

Meget imponerende, powerpoint, men jeg kan ikke gennemskue, om det er bare er pral? På et tidspunkt lavede du et super indlæg om et sted i Esbjerg, du havde fundet lidt tilfældigt, og så lagde du lidt hints ud undervejs i tråden. Jeg skrev nogle PB til dig med bud på, hvor det kunne være, men du svarede aldrig, og der kom heller aldrig noget svar i tråden. Nu har du så fundet 6-7 steder, hvor man kan få FP i Esbjerg, til trods for at en del andre ikke kan, men du kan ikke komme nærmere ind på det, da der er mange, som kigger med!! Det må være fantastisk at være i stand til at få den tillid og kemi op at stå, som du åbenbart kan, da pigerne ellers ikke er specielt interesserede i at tjene ekstra penge, når andre besøger dem

 

Kære Permedfler

Jeg svarer almindeligvis gerne på PB 'er når det drejer sig om generelle oplysninger, men jeg udleverer ALDRIG nogen anonymt !

Og jeg besvarer slet ikke en PB fra et medlem som lige har oprettet sig med det ene formål at sende en PB - beklager !

M.h.t. " Lærkereden " må du godt godte dig over at det aldrig kom til en penetration, måske kunne det være lykkedes men så kunne jeg lige så godt have købt en spritny racercykel :D.

Prøv lige at se hvad  " vltj " skriver 2 posts længere oppe.

Kan én passant nævne, at der er steder i landet hvor jeg aldrig har oplevet det mindste strejf, til trods for at indtrykket fra andre anmeldelser har været at HJ nærmest var obligatorisk.

Men vi har vel alle i vores liv oplevet at blive afvist af piger som ellers bare smed sig og spredte ben for alle mulige ( og umulige ) andre.

Som sagt : Kemi/sympati og tillid er nøgleordene.  ( Og penge naturligvis )

 

 

Redigeret af powerpoint
glemte en sætning

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 25 minutter siden:

Kære Permedfler

Jeg svarer almindeligvis gerne på PB 'er når det drejer sig om generelle oplysninger, men jeg udleverer ALDRIG nogen anonymt !

Og jeg besvarer slet ikke en PB fra et medlem som lige har oprettet sig med det ene formål at sende en PB - beklager !

Men vi har vel alle i vores liv oplevet at blive afvist af piger som ellers bare smed sig og spredte ben for alle mulige ( og umulige ) andre.

Som sagt : Kemi/sympati og tillid er nøgleordene.  ( Og penge naturligvis )

Det er da glædeligt at høre, at Powerpoint i den grad giver den gas.
Det forsøger jeg mig også selv med, når jeg lejlighedsvis er på disse kanter. Og jeg har da været heldig 3-4 steder + en som besøgte mig på hotellet.

Jeg er fuldstændig enig i at meget kan lade sig gøre, hvis bare den rette kemi er til stede.
Så det er bare med at få pudset skoene, og pumpet cyklen, og så eller charmere de søde damer.

Og så er der lige den der med diskretion. Det er nok ikke alle damernes ægtemænd, som har forståelse for at de tager en rusketur med en kunde, i ny og næ :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 10 timer siden:

 

Og så er der lige den der med diskretion. Det er nok ikke alle damernes ægtemænd, som har forståelse for at de tager en rusketur med en kunde, i ny og næ :P

Det er en rigtig væsentlig pointe.

Og glem så ikke at mange af ægteskaberne er yderst  komplicerede, og mange af kvinderne er seksuelt underernærede. Det er derfor mange er drivvåde når de står med en stiv pik i hånden, så alt i alt en win win situation for mange af dem.  For god ordens skyld taler jeg om 40 + generationen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
powerpoint skrev, for 7 timer siden:

Det er en rigtig væsentlig pointe.

Og glem så ikke at mange af ægteskaberne er yderst  komplicerede, og mange af kvinderne er seksuelt underernærede. Det er derfor mange er drivvåde når de står med en stiv pik i hånden, så alt i alt en win win situation for mange af dem.  For god ordens skyld taler jeg om 40 + generationen.

Nemlig.

Så det er faktisk en samfundsgavnlig indsat vi er ude i.
Og jeg er enig i, at det hovedsageligt er de voksne damer som er til at lokke til en tur i høet.

Redigeret af Arne Diller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været en tur forbi patty smile i Esbjerg og det var så ikke lige hvad jeg havde regnet med. 

Kommer ind efter tid bestilling, bliver vis ind i et rum (skillevæg) kold som bare pokker at Ejer selv. kikke på mig, smiler lidt og går ud, hmm tager mit tøj af og ligger mig seng (briks). Ind kommer en ny dame. Pæn nej bare lidt NEJ og begynder massage, spørg hende om jeg underbukser af kikker lidt. Op til mig selv okay tager dem af, hun massager videre som ingenting efter en halv time. 

Bliver vent rundt og det foresætte lidt hun kikker på uret en del gange.  

En time er gået og ud kommer jeg

Kan ikke anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg

Esbjerg er og bliver et skodsted mht thaipiger, uanset hvad powerpoint skriver. Ved ikke hvad det lige skulle være der gjorde at han som nærmest den eneste har så utroligt mange gode oplevelser i Esbjerg med Thaipiger, når alle vi andre nærmest aldrig har oplevet noget positivt. Personligt har jeg kun oplevet EN Thaipige som var værd at besøge i Esbjerg ( Nam ), men da hun kun arbejder meget meget sjældent og ikke er på klinik, så er det nærmest umuligt at få en tid fordi hun er booket helt op nærmest med det samme ( af god grund)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...