LH20000 7 Skrevet 7. Oktober, 2017 Nogen der kan anbefale et sted med god service og frække piger der har åbent nu, efter 23 lørdag? Er ikke godt kendt i Århus, og Grønnegade har så vidt jeg kan se lidt blandede anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 7. Oktober, 2017 Det er nok Grønnegade ja Ville vente til i morgen, hvis jeg var dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 7. Oktober, 2017 LH20000 skrev, for 27 minutter siden: Nogen der kan anbefale et sted med god service og frække piger der har åbent nu, efter 23 lørdag? Er ikke godt kendt i Århus, og Grønnegade har så vidt jeg kan se lidt blandede anmeldelser. Kender kun Grønnegade der har åbent nu i skrivende stund, kender udmærket stedet, og ja det er lidt som at spille lotto at gå derind, min sidste oplevelse var ikke videre god der, men man ved aldrig. Har ikke været der fornylig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsefyr 229 Skrevet 8. Oktober, 2017 Lek Lee Thai massage Banegårdsgade 15 8000 Aarhus C Tlf. 52 81 81 85 / 50 28 29 69 Har fået en fin anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg