Hop til indhold
Jastrau

Berlin 1 - Erlebniswohnung - so so...

Recommended Posts

Først lige en tak til de mange logebrødre, som leverer gode anmeldelser. Eroguide er med jeres indlæg, hvad Forbrugerrådets Tænk er for andre forbrugere;-)

Jeg vil også gerne give lidt igen. Var i september i Berlin, og inspireret af flere gode indlæg og stor lyst til at prøve nyt klar til en tur til Erlebniswohning og FKK Artemis, når ikke andre programpunkter lokkede.

Der har været flere indlæg om Erlebniswohnung før og efter en flytning, og jeg kan forstå, at i gamle dage var det rent slaraffenland.

Kom en onsdag eftermiddag og meldte min ankomst. Lejligheden er fin, og der er 3 bollerum. Blev budt velkommen af en mulat med tysk/amerikanske rødder. Lækker men med en lidt bred røv. Maden er rimelig meget rasteplads men man kan overleve. Det lækkert, at der står øl og drikkevarer til rådighed. Da jeg kom var en lidt velhængt blondine i gang med flere fritz’er omkring hende. Hun var ikke rigtig tændt, og før tid havde hun pludselig mistet lysten og trak sig. Så kom en anden. Ret mekanisk og kommanderende, men bollede hende i doggy og kom.

Jeg havde en god dialog med Lucy i en indledende pause – en langlemmet tysk blondine på 19. Hun stillede nu op i et rum med en lidt ældre kvinde med store bryster, som vel var hjulpet lidt på vej. Lucy var et rimeligt knald og i modsætning de andre slikkede hun uden kondom og var rigtig liderlig. Fik et godt blow og kom i hende. Lækkert. Nåede også at blive slikket af den anden, men seancerne er typisk af 30 minutters varighed afbrudt af en tilsvarende pause, så der er også en del ventetid.

Næste runde var knap så sjov, og da jeg rørte hende på røven med hånden, mens hun slikkede en anden, flippede hun ud. Jeg har været til en del gangbangs i Danmark, og opfører mig altid pænt, men hendes opførsel var helt utilstedelig, og jeg var ret chokeret. En anden pige forsikrede mig dog om, at der ikke var noget galt, og at der snart ville komme en lækker erstatning.

Sidste runde var med mulatten. Hun var egentlig lækker, og måden hun bevægede sin røv på, når man bollede hende kombineret med hendes udseende tændte mig, og jeg kom en sidste gang.

Så var det ud af døren, da jeg havde en middagsaftale, men jeg fik dog brugt 3 timer på stedet.

Konklusion. Baseret på andre indlæg, er kvaliteten af pigerne formentlig faldet en del siden ’de gamle dage’. Gangbangs virker ret mekaniske og mange af kvinderne virker ikke videre indlevende og ret kommanderende, hvilket tænder mig af. Udseendet er acceptabelt, men under den standard man finder blandt glædespiger i Danmark. Antallet af Fritz’er er ikke horribelt, men der er kø, og køkulturen og teamspirit er til at overse. Og så synes jeg det er kedeligt, at dialogen blandt hulbrødrene er ikke-eksisterende. I den sammenligning er privat arrangerede gangbangs i Danmark eller swingerklubber klart sjovere.

Samlet vurdering 5-6,5. Ikke noget jeg vil rejse for, men en sjov afveksling, som måske skal prøves igen med andre. Og prisen – vistnok 69€ for kl. 17 til luk - er til at overse.

http://www.erlebniswohnung.com/index.php

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...