Hop til indhold

Arrangør af gangbang

Featured Replies

Skrevet

ved ikke helt hvor den skal stå henne da ikke kan finde ud af det nye EG

men prøver herinde ellers må admin lige flytte den

jeg søger en arrangør til til gangbang men jeg har et par krav og regner med at det vil respekteret

Arrangøren får ikke sex for et samarbejde arrangøren  får & dele af indtjeningen hvis det er

og hvis den arrangør kan være med til det er du velkommen til at kontakte mig

• 2 months later...
  • 4 years later...
Skrevet
Guest gppigen97 skrev, den 7.10.2017 at 10:58:

ved ikke helt hvor den skal stå henne da ikke kan finde ud af det nye EG

men prøver herinde ellers må admin lige flytte den

jeg søger en arrangør til til gangbang men jeg har et par krav og regner med at det vil respekteret

Arrangøren får ikke sex for et samarbejde arrangøren  får & dele af indtjeningen hvis det er

og hvis den arrangør kan være med til det er du velkommen til at kontakte mig

du kan prøve at skrive til den bruger der hedder gangbang  de laver arangementer for pigerne og de penge der er der går kun til udgifter og pigen så der er ikke nogen regler der bliver brudt i henhold til rufferi så vid jeg forstå  bare en ide du kan vis kontakte på mail [email protected] 

Skrevet
buttetbi skrev, for 2 timer siden:

du kan prøve at skrive til den bruger der hedder gangbang  de laver arangementer for pigerne og de penge der er der går kun til udgifter og pigen så der er ikke nogen regler der bliver brudt i henhold til rufferi så vid jeg forstå  bare en ide du kan vis kontakte på mail [email protected] 

Zombie revival.. Original indlægget er fra oktober 2017 - Næsten 5 år siden... 

Skrevet
Francois skrev, for 33 minutter siden:

Zombie revival.. Original indlægget er fra oktober 2017 - Næsten 5 år siden... 

det havde jeg sku ikke set  hehe men tak for påpejlelsen  så bare hvad hun søgte og tænkte jeg ville prøve at hjælpe  :) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.