Hop til indhold
KnudSan

Lek Lee Århus. Dejligt. Smuk pige.

Recommended Posts

Havde lyst til lidt massage og klokken var næsten 21, så var spændt på om der var åbent nogen steder.

Lek Lee havde åbent. Har desværre ikke et link. 

Blev lukket ind af mutti, hedder det vel. Dejlig rar modtagelse.

Jeg aftalte en times massage, helt fint. Der blev spurgt til, om jeg ville have mere end massage. Måske sagde jeg. Mutti sagde 1000 og så kommer der en flot ung pige, Ja tak svarer Jeg, jeg ved jo godt at det skulle ekstra på.

Af med tøjet og på maven, da den unge kvinde kommer ind vender jeg mig om og hun ser dejlig og smuk ud. Jeg har et sted på benet det er meget ømt, så forklarer at der ikke skal masseres der. Mutti kommer lige ind og forklarer hvad jeg siger og at det er det eneste sted der ikke må masseres. Hun peger hvor der gerne må masseres og smiler. God stemning.

Jeg bliver på ryggen og Janes tror jeg hun hedder starter massage. Jeg tager roligt på hendes ben og fortæller hende, at hun er smuk. Hun tager kjolen af og jeg tager hendes trusser af og bh ryger. Hun har små brystet, som jeg er vild med og jeg forklarer, at det lige er mig med små bryster. 

Jeg dropper massage delen og Janes er meget pirrende. Min stive dreng bliver kørt godt i hendes revne mens jeg kysser brysterne. Så bliver hun slikket og vi har sex i alle stillinger. Hun et livlig. Dejligt.

Det lykkedes mig endnu engang at holde udladningen tilbage og med risiko for ikke at komme.

Gummiet tages af og Janes har et super håndelag, jeg beder om lidt massage i revnen som i starten og helt ok.

En meget lille numse og meget fast, hun var bare lige formet efter mine ønsker.

Til slut HJ så jeg kommer med fuld kraft.

I alt 45 minutter med sex og det var rigtigt god sex. Med en meget smuk kvinde. Alderen er svær, men 28 plus/minus et par år.

Pænt og rent, men desværre ikke bad.

Vil lige skrive at det var helt ok, at det blev 45 minutter og ikke 60 minutter.

En dejlig "thai massage "

Smil og god øjenkontakt hele tiden, et par små kys og farvel kys også.

Mutti lukkede mig ud. Ingen tvivl om hun bestemmer, men Janes så ud til at det hele var ok.

Ja lige en anmeldelse mere af de dejlige Thailandske piger. 

Redigeret af KnudSan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er denne klinik som KnudSan omtaler.

Lek Lee Thai massage

Banegårdsgade 15 8000 Aarhus C
Tlf. 52 81 81 85 / 50 28 29 69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jabe skrev, for 6 timer siden:

Kørt i hendes revne? Kan du lige forklare den :)

Massage af erigeret lem, i revnen er mellem hendes kønslæber uden at komme op i hende. Både frækt og dejligt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...