Hop til indhold

Hvidt på kondom.

Featured Replies

Skrevet

Hej

Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. 

Skrevet
Sexy_Joe skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. 

Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret.

Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd.

Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret .

Skrevet
  • Author
Denfrækkehusmor skrev, for 4 minutter siden:

Tak for svar. Mit første bud var måske noget svamp. Men det sad ikke på selve penis da det var dækket af selve kondom men kondomet hang også da jeg trak ud. 

Skrevet
Denfrækkehusmor skrev, for 6 minutter siden:

Samme svar her fra!

Skrevet

Yep - hun har bare været godt op at køre :) Og ja - helt normalt og slet ikke tegn på noget mindre godt :D

Så - chill, bro - alt er som det skal være :P

Skrevet
  • Author

Tak til jer alle for jeres input. Er mere rolig nu end før. :-)

Skrevet
Sexy_Joe skrev, 1 time siden:

Hej

Sandsynligheden for, at hun har noget at smitte med, er meget, meget lille. Så tag det bare helt roligt. Det har været helt almindeligt, lækkert, skedesaft.

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.