Hop til indhold
Sexy_Joe

Hvidt på kondom.

Recommended Posts

Hej

Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Denfrækkehusmor
Sexy_Joe skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. 

Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret.

Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd.

Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrækkehusmor skrev, for 4 minutter siden:

Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret.

Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd.

Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret .

Tak for svar. Mit første bud var måske noget svamp. Men det sad ikke på selve penis da det var dækket af selve kondom men kondomet hang også da jeg trak ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denfrækkehusmor skrev, for 6 minutter siden:

Tror du ikke bare det var kvindens skedesekret.

Ved nogle kvinder kan det godt være lige så hvidt som sæd.

Hvis det kun sad på skaftet af penis tænker jeg ikke du skal være bekymret .

Samme svar her fra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yep - hun har bare været godt op at køre :) Og ja - helt normalt og slet ikke tegn på noget mindre godt :D

Så - chill, bro - alt er som det skal være :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy_Joe skrev, 1 time siden:

Hej

Håber det er rigtig sted jeg skriver. Jeg var i dag og besøg en glædespige, hvilket var skønt og dejligt. Pigen virket ret tændt og var over det hele på mig.hehe . Men til sidst hvor jeg trækker gummi ud, ser jeg noget hvidt på kondom, og under seancen strammer hun benene så meget mod mig, at kondom ryger halvt nede, så jeg når jeg hiver ud sidder der noget hvidt på gummi og på pikken. Nu er jeg lidt bekymret om det er noget jeg skal bekymre om. Nogen der ved hvad det er og om det er farligt for mig med henhold til kønssygdomme.. 

Sandsynligheden for, at hun har noget at smitte med, er meget, meget lille. Så tag det bare helt roligt. Det har været helt almindeligt, lækkert, skedesaft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...