Hop til indhold
Hulbror

Diana Dias - amazing

Recommended Posts

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2268&lan=en

Ikke super langt fra kgs. Nytorv

Jeg har desværre ikke så meget tid men det her var en verdenklasse oplevelse med den sødeste pige, 30 min. 1000,- og enormt sød fra start til slut, vi nåede passiv, aktiv og passiv igen, selv om jeg kom under første aktiv var jeg på mirakuløs vis stadig hård og hun var frisk på at give den gas, der var ikke noget som skulle overstås! Fantastisk pik som ikke bare blev mast ind, men ført ind med kærlighed!

 

Hun er her kun to dage mere men sagde hun ville komme igen.

 

Og hun brugte ikke parfume så man ellers dufter af kvinde de næste par dage.

 

10/10

 

/Hulbror

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har brugt ALT for mange penge de sidste 4 ugers tid i forhold til mit normale budget, men jeg kunne ikke lade Diana passere og hold nu op hvor er jeg glad for det, hun er stadig pænere end hendes model fotos, hun er smask liderlig og leverede den perfekte GFE inden jeg nåede at sige det var mit ønske (det nåede jeg faktisk aldrig), vi kyssede, 69, og så er vi begge to både glade som aktive og passive så hun startede aktiv og gjorde det så godt at det føltes dejligt hele vejen i flere stillinger og hårdt, så var jeg aktiv og hun tog rigtig godt imod det igen i flere stillinger og hårdt, så lidt kys og så var hun aktiv igen, hun var hård fra start til slut, vi tændte tydeligvis begge på hinanden.

 

Hun er en absolut stjerne 10/10, vær god ved hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun sagde til mig at udgangspunktet var 14 dage (så ca. en uge mere) men det afhang også af om der var "gang i forretningen" så tror både hendes ophold kan blive længere og kortere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hulbror skrev, den 6.10.2017 at 15:07:

 

https://www.shemalewiki.com/?id=987&profileid=2268&lan=en

Ikke super langt fra kgs. Nytorv

Jeg har desværre ikke så meget tid men det her var en verdenklasse oplevelse med den sødeste pige, 30 min. 1000,- og enormt sød fra start til slut, vi nåede passiv, aktiv og passiv igen, selv om jeg kom under første aktiv var jeg på mirakuløs vis stadig hård og hun var frisk på at give den gas, der var ikke noget som skulle overstås! Fantastisk pik som ikke bare blev mast ind, men ført ind med kærlighed!

 

Hun er her kun to dage mere men sagde hun ville komme igen.

 

Og hun brugte ikke parfume så man ellers dufter af kvinde de næste par dage.

 

10/10

 

/Hulbror

Hold da op, hvor er hun lækker..

Hun ryger direkte ind på min bucket liste..gad sku godt at ha været i dit sted :)

Tak for en god anmeldelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cippo skrev, for 3 timer siden:

Hold da op, hvor er hun lækker..

Hun ryger direkte ind på min bucket liste..gad sku godt at ha været i dit sted :)

Tak for en god anmeldelse

 

 

:D

 

Hun har i dag tilføjet "Last days", så du skal nok ikke vente for længe, hun har ikke været her siden 2017 så hun er ikke blandt dem som kigger forbi oftest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

under vores pillowtalk fortalte hun, at hun har planer om et nyt besøg, men at det nok først bliver en gang i 2020.

Min oplevelsen denne gang var ikke helt på højde med den i 2017, men hun er fortsat voldsomt lækker, liderlig og sød.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dave skrev, den 22/9/2019 at 11:16:

Nogen der ved hvor længe hun bliver ?

Hun er her denne uge ud ..

Jeg var sammen med hende kl 11 i dag og Christ hun er da fantastisk, høj flot blød super krop og lækre bryster og sikke en pik!

jeg lagde Ud med at kysse hendes lange ben slikkede hendes meget smukke røv og fantastiske pik.. den har en rigtig god størrelse for min mund og hals .... og hurtigt dryppede der forsperm fra hendes pik ummm.... en 69 hvor jeg blev noget gangget men hun har en go rytme så jeg blev ikke kvalt... jeg har hun prøvet at være passiv et par gange tidligere men det måtte jo prøves ... men det lykkedes desværre ikke ...

Jeg fik knaldet hende fra alle sider og fik lovning på en go ladning ... der dog udeblev da jeg selv kom alt for hurtigt .... 

 

men har jeg råd så besøger jeg hende inden fredag :-)

 

10/10 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Gamer skrev, for 16 timer siden:

Hun er her denne uge ud ..

Jeg var sammen med hende kl 11 i dag og Christ hun er da fantastisk, høj flot blød super krop og lækre bryster og sikke en pik!

jeg lagde Ud med at kysse hendes lange ben slikkede hendes meget smukke røv og fantastiske pik.. den har en rigtig god størrelse for min mund og hals .... og hurtigt dryppede der forsperm fra hendes pik ummm.... en 69 hvor jeg blev noget gangget men hun har en go rytme så jeg blev ikke kvalt... jeg har hun prøvet at være passiv et par gange tidligere men det måtte jo prøves ... men det lykkedes desværre ikke ...

Jeg fik knaldet hende fra alle sider og fik lovning på en go ladning ... der dog udeblev da jeg selv kom alt for hurtigt .... 

 

men har jeg råd så besøger jeg hende inden fredag :-)

 

10/10 

tog du 30 min ? var hun iført lingeri og selvsiddende strømper som på billederne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, Lige nu:

tog du 30 min ? var hun iført lingeri og selvsiddende strømper som på billederne ?

Jeg fik hende helt naturel, da jeg var den første kunde der ringede til hende og ikke havde tid til at vente på krigsmaling 

og hun er virkelig smuk og høj, i stiletter og en housecoate modtog hun mig i døren :-) omfavnede mig og kyssede mig sensuelt og dybt 

ja jeg tog 30 min tror kun jeg brugte 25, hvis du prøver hende så bed hende om at slukke sin telefon, hun bruger den til musik, men musikken afbrydes ustandselig af opkald og sms’er ... det er lidt stressende selv om hun ikke virker påvirket af telefonen 

 

 

Hun kan klart anbefales .... 

 

lad mig høre om din oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...