19517 575 Skrevet 6. Oktober, 2017 Rigtig mange billeder af BUTT LIFT ser ud som om, at kvinden også har tabt sig. Ja gu er det smukt med en dejlig røv, men jeg kigger mere på en kvindes holdning. Og en rank holdning gør en lille popo smukkere. Eller man kan bruge tøjet, til at fremhæve den manglende røv. Eller bare træne træne træne. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 6. Oktober, 2017 19517 skrev, for 42 minutter siden: Rigtig mange billeder af BUTT LIFT ser ud som om, at kvinden også har tabt sig. Ja gu er det smukt med en dejlig røv, men jeg kigger mere på en kvindes holdning. Og en rank holdning gør en lille popo smukkere. Eller man kan bruge tøjet, til at fremhæve den manglende røv. Eller bare træne træne træne. Er selv tilhænger af træning og træner og træner. Og det virker sgu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Oktober, 2017 Er Butt Lift nødvendig ? I en akademisk dissektion der tager udgangspunkt i den ægte vare, er alt jo snyd og intet er nødvendigt. Fakta er nok bare en anden når det handler om mødet med enten det modsatte køn eller andre personer: Venner, familie, kolleger osv. Jeg synes det er fint, at man kan sikre at "røven" ser ordentlig ud i en kjole, bukser, nederdel m.v. Om man benytter Butt Lift eller bare et par trusser, der ikke laver de berømte mærker, så det ser ud som om kvinden har 4 røvballer, betyder mindre i min optik, men jeg værdsætter at både kvinder og mænd gør lidt ud af deres påklædning og fremtoning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 6. Oktober, 2017 Jeg er helt enig i, at når man gør noget, er det bedre end ikke at gøre noget. Jeg træner selv og har tabt mig 50 kg. Og der er sket noget helt utroligt, og det er, at jeg har dage hvor jeg ved møde af det modsatte køn, tænker. Hun syntes sikkert, at jeg er ret hot. Altså det er jeg ikke, men min point er denne - det psykiske spiller max ind når man skal udfører en transformation. Og det er følelsen man bliver afhængig af. Tænk på de af dine veninder, eller dem du har mødt på din vej, der har fået større bryster. Eller på anden måde har fået lavet noget. Så tænkt på om ikke disse kvinder senere vil havde lavet mere, og mere og så på et tidspunkt, næsten hver gang, har de fået lavet for meget. Jeg har engang læst et sted, at vores psyke er smart på den måde, at ca et år efter, at vi har oplevet noget epokegørende i vores liv, her tænker jeg både positivt og negativt, vil vores følelsesregister være normaliseret. Dvs, at hvis du vinder i lotto vil du et år senere være lige så lykkelig, som fra før du vandt. Eller hvis du mister en kær person, det samme. Derfor tænker jeg, at når pigerne får lavet noget, og oplever lykkefølelse, vil de havde den samme følelse tilbage efter et år. Og så er de, for det meste, fanget i en evig søgen efter lykke. Noget vi er mange der er, skal det lige siges. Så tilbage til mig. Jeg er blevet afhængig af den følelse jeg har efter træning. Nu har jeg fx ikke trænet i en hel uge og det kan mærkes på humøret. Ups - fik vist lige drejet tråden et andet sted. Sorry 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KraceiYaw 149 Skrevet 6. Oktober, 2017 19517 skrev, for 4 timer siden: Rigtig mange billeder af BUTT LIFT ser ud som om, at kvinden også har tabt sig. Ja gu er det smukt med en dejlig røv, men jeg kigger mere på en kvindes holdning. Og en rank holdning gør en lille popo smukkere. Eller man kan bruge tøjet, til at fremhæve den manglende røv. Eller bare træne træne træne. Lækker anmeldelse der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 6. Oktober, 2017 19517 skrev, for 6 timer siden: Rigtig mange billeder af BUTT LIFT ser ud som om, at kvinden også har tabt sig. Ja gu er det smukt med en dejlig røv, men jeg kigger mere på en kvindes holdning. Og en rank holdning gør en lille popo smukkere. Eller man kan bruge tøjet, til at fremhæve den manglende røv. Eller bare træne træne træne. Hvad har det opslag lige at gøre med anmeldelser af thaimassage i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 575 Skrevet 6. Oktober, 2017 @møgsvinet Jeg er sådan lidt forvirret lige nu. Som det ser ud, så har jeg lavet tråden i hyggesnak. Men måske du har en anden mening? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 7. Oktober, 2017 19517 skrev, for 4 timer siden: @møgsvinet Jeg er sådan lidt forvirret lige nu. Som det ser ud, så har jeg lavet tråden i hyggesnak. Men måske du har en anden mening? Det er formentlig fordi opslaget er blevet flyttet af en administrator efter jeg skrev mit indlæg ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg