Hop til indhold
youngatheart

2 LIDERLIGE STUDERENDE VENTER PÅ DIG PRIVAT DISKRET I ESBJERG

Recommended Posts

youngatheart skrev, for 4 timer siden:

Det både ser smukt ud, og lyder dejligt, MEN er der nogen der har aflagt besøg hos disse to umiddelbart skønne piger ?

Er der et link til dem?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
paabesoeg skrev, den 6/10/2017 at 08:24:

Hej

Jeg tror det er den her https://annoncelight.dk/showad/234429

Det var da underligt..jeg havde set jeg havde glemt linket, og gik ind og satte det på efterfølgende, men er åbenbart ikke kommet på alligevel. Så tak for du lige fik det gjort. Ja det er dem jeg henviste til  ;-), eller hedder det efterspurgte. Må da gå ud fra der er nogen der er tændt nok på at have været der nu ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså de fotos er af kvinder der holder til i holsted og omegn og så skulle de pludselig være blevet studerende . Ahhhhh den hopper i vel ikke på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Otto
Frodige Ida skrev, for 11 timer siden:

Altså de fotos er af kvinder der holder til i holsted og omegn og så skulle de pludselig være blevet studerende . Ahhhhh den hopper i vel ikke på. 

Ja vi bliver ikke overrendt af danske piger i  området

og de udlanske piger som er her. passer billed og virkeligheden sjældent sammen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt pigerne 

 

Billederne er fake .. pigerne er dog studerende men langt fra de billeder der er på nettet... Desværre... Men er man til studier på kollegie ja så skal du bare besøge dem... Hende jeg besøgte gav den gas og selve sex delen var faktisk helt i top alt andet var til dumpe karrakter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
paabesoeg skrev, den 6/10/2017 at 08:24:

Hej

Jeg tror det er den her https://annoncelight.dk/showad/234429

Nej det er ikke det link med EN mørk pige, da det jo var to piger ;-)  De rykker jo hurtigt afsted, og da det nok er de samme bagmænd der har de fleste af pigerne bruger de samme link adresse vil jeg tro.

OTTO: du har ret i at billeder ofte ikke passer sammen, men har nu oplevet nogle fantastisk søde piger i netop Holsted (men har altid været på 1 sal, og ikke i stuen). En der står helt tydeligt for mig endnu er skønne Nicole som desværre ikke kommer tilbage til Holsted, da hun nu åbenbart kun er i nordjylland og KBH desværre. Hun var sku en ener

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Otto
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Nej det er ikke det link med EN mørk pige, da det jo var to piger ;-)  De rykker jo hurtigt afsted, og da det nok er de samme bagmænd der har de fleste af pigerne bruger de samme link adresse vil jeg tro.

OTTO: du har ret i at billeder ofte ikke passer sammen, men har nu oplevet nogle fantastisk søde piger i netop Holsted (men har altid været på 1 sal, og ikke i stuen). En der står helt tydeligt for mig endnu er skønne Nicole som desværre ikke kommer tilbage til Holsted, da hun nu åbenbart kun er i nordjylland og KBH desværre. Hun var sku en ener

Forstår bare ikke der ikke er flere danske piger i vores område

det trænger vi til:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...