Hop til indhold
TML

Kun massage, Randers

Recommended Posts

Godaften EG.

Jeg vil høre, om der er nogle af jer, som kan anbefale et sted, hvor der bliver tilbudt (thai) massage - som er virkelig god, og man ikke får en hvor der bare blive nusset lidt.

Mvh.

TML.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kik på Thailisten vest alle dem med et stort M tilbyder kun massage.

Skal jeg anbefale en så må det blive 

Pranthips Traditionel Thaimassage
Vestertorv 6
8900 RANDERS C
Tlf. 86 42 44 11
 
Redigeret af Bamsefyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Buas Thaimassage

Adelgade 19,Randers 

Her får du en god og grundig massage. Sommetider også med 4 hænder, og det er sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
TML skrev, den 5. oktober 2017 at 18:59:

Godaften EG.

Jeg vil høre, om der er nogle af jer, som kan anbefale et sted, hvor der bliver tilbudt (thai) massage - som er virkelig god, og man ikke får en hvor der bare blive nusset lidt.

Mvh.

TML.

Praktiks, vestertorv 6, det er super massage til 300 for en time (2 piger 400!!) 

der er 2 i butikken og de er begge super dygtige..... Et af de få steder hvor der ikke snydes med tiden.....

kan virkeligt anbefale stedet, men der er kun mulighed for massage, ikke noget ekstra.....

Wh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
TML skrev, den 11. oktober 2017 at 15:40:

Tak for det White Hunter, det vil jeg prøve. Ekstra gør intet alligevel. 

Hej TLM 

er lidt spændt på at høre om du fik besøgt stedet og hvad du syntes om massagen ???

Wh 

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, den 23/10/2017 at 19:52:

Hej TLM 

er lidt spændt på at høre om du fik besøgt stedet og hvad du syntes om massagen ???

Wh 

Det gjorde jeg - dog kun med enkelt kvinde. Navnet kan jeg ikke huske, men det var særdeles godt! Beliggenheden var også fin, med parkeringsmuligheder lige ud til døren, og de 300 for en time var godt spenderet. 
Så jeg takker for stedet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
TML skrev, den 3. november 2017 at 17:57:

Det gjorde jeg - dog kun med enkelt kvinde. Navnet kan jeg ikke huske, men det var særdeles godt! Beliggenheden var også fin, med parkeringsmuligheder lige ud til døren, og de 300 for en time var godt spenderet. 
Så jeg takker for stedet. 

Godt at det var en god oplevelse, syntes at de er super søde og dygtige....

wh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig. Ville have været forbi igen idag, da jeg har et ærinde i Randers, men også et rimelig tidspresset program - men der var der sgu godt optaget på diverse parkeringspladser, og inden jeg fandt en, så var tiden sgu løbet fra mig.

WH - kender du noget til Horsens, i samme dur som dette? Har læst lidt om AON. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TML skrev, 1 time siden:

Helt enig. Ville have været forbi igen idag, da jeg har et ærinde i Randers, men også et rimelig tidspresset program - men der var der sgu godt optaget på diverse parkeringspladser, og inden jeg fandt en, så var tiden sgu løbet fra mig.

WH - kender du noget til Horsens, i samme dur som dette? Har læst lidt om AON. 

Hvis det er ren massage så er aon i Horsens et godt sted. Den hovedbundsmassage er guld værd.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...