Hop til indhold
Blueberry

Vilnius (Litauen)

Recommended Posts

Jeg var i anden anledning i Vilnius, og da jeg boede på i en lejlighed i centrum, kunne jeg ikke stå for fristelsen til at invitere et lille, frysende pigebarn med ind i varmen. Hun talte hverken engelsk eller tysk, men vi fik alligevel kommunikeret 50EUR og en time uden at det virkede alt for påfaldende (prostitution er blevet ulovligt derovre). I modsætning til nogle af de andre gadepiger, der gik rundt, var hun velsoigneret, ret køn og nogenlunde velklædt. Jeg prøvede ikke at forhandle prisen, men det er jeg ret sikker på, at der var mulighed for.

Hun var tydeligvis kold og måske lidt nervøs, for hun rystede en del, så jeg nød at varme hende op under dynen. Helt hyggeligt faktisk. Gradvist holdt hun op med at ryste, og begyndte at trække vejret tungere efterhånden som min massage blev mere intim. Da jeg tog kondom på og trængte ind i hende, var hun våd og klar, og vi havde faktisk et dejligt og intimt knald, selvom jeg ikke prøvede at kysse hende.

Vi var færdige længe før tid, men jeg syntes, at jeg havde fået fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Blueberry

Kan du fortælle, hvor du fandt hende, og hvordan I kom i kontakt? :-)

Og gerne fortælle endnu mere om livet/nattelivet som enlig mand i den - efter min mening - dejlige by, Vilnius 

Venligst

French 

Del dette indlæg


Link til indlæg

frenchlover,

de piger, som jeg så der, holdt til i området ved Sodu g / Pylimo g / den gyldne måge. Kontakt? Jeg gik hen til hende, smilede og sagde "hi" :P Man kan jo højst få en lussing, og det har jeg endnu til gode. Jeg går ikke meget i byen, så nattelivet kan jeg ikke hjælpe med, men man behøver vist ikke at dø af tørst derovre....

 

På grund af lovgivningen, er det nok ikke et oplagt rejsemål for de pigeglade, men jeg er helt enig med dig i, at det er en dejlig by - Den grønneste hovedstad i Europa, siger de, og det er der noget om.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...