Hop til indhold
19517

4. møde med Liliane Le Pen (Lilje) fra Frederiksberg

Recommended Posts

Mit 4. møde med Liliane Le Pen <3

Aftenregnen daler stille ned, og rammer mit opadvendte ansigt, der smilende tager imod den svale virkning. Lyden fra bilerne der passerer forbi på vejen bag mig, og laver det velkendte swiiiish, får mine nervøsitet til at falde en smule. Jeg elsker virkelig denne lyd og forbinder den med noget trygt og godt. To unge kvinder stavre grinende forbi mig med bøjede hoveder og lidt efter fornemmer jeg deres parfume der bliver hos mig en lille stund, som ville den minde mig om hvilken opgang jeg stod ved, og hvad de næste par timer lovede. Jeg kigger på uret for 3 gang indenfor et minut og prøver på at kontrollerer mit galoperende hjerte. Endelig er det tid, og jeg trykker på den røde knap med et lille lilje-klistermærke sat på.

 

På den øverste etage, som kun har én stor dobbeltdør, står Lilje helt ude på reposen og venter på mig. Hun kommer mig glad og smilende i møde og min glæde, for at se hende, får min nervøsitet til at forsvinde helt. Hun kaster sig ind i min favn. Vi står lidt og holder om hinanden og glemmer opgangen vi står i. lyset går ud og hun smiler op til mig så jeg kan se hendes hvide tænder i det dunkle mærke. Hun holder mit blik fast på en pludselig alvorlig måde og placerer sine læber i min ene mundvige. Det er hverken et kindkys eller rigtigt kys. Jeg kan ikke kontrollerer den bevægelse mit hoved laver for at nå hendes mund, men hun smyger sig leende ud af min favn, tager mig i hånden og leder mig ind i hendes gigantiske herskabslejlighed hvor jeg ved, at vi er alene. Jeg har allerede en stram fornemmelse i underlivet og kan ikke lade være med at smile bredt. Jeg lukker døren, som er meget tung og gammel, bag mig, og får set rigtigt på hende. Hun står lidt fra mig med det der drilske smil på læberne, og kikker på mig mens jeg fraværende, hænger jakken på knagen og tager skoene af. Hele min opmærksomhed er nu rettet mod Lilje og jeg kan nu se, at hun er iført en stramtsiddende silke basque (slå det op her) som går ned til lige over hendes venusbjerg. Silkestrømperne hun har på, er hæftet til basque´en med de fineste stropper i samme blanksorte farve som resten. Hun har ingen trusser på. Hendes blanke og glatte lange hår, der ligner ibenholt, ligger løst ned langs ryggen. Pandehåret, som går ned til lidt over øjnene, indrammer hele hendes mandelformede ansigt og lægger hendes lysende blå øjne i delvis skygge. Jeg kan ikke få vejret, og må bruge nogle gange på at få det tilbage. Hendes smil er nu bredt for hun kan se hvad hendes ydre gør ved mig - hvad det altid gør ved mig.

 

Hun tager mig i hånden og jeg bliver ledt igennem den største lejlighed jeg har set. Der er højt til loftet, tykke gulvtæpper over det hele og møblerne er en blanding af klassiske design fra hele verden. Alt i denne abnorm store lejlighed, er dyrt og udvalgt så det hele passer sammen. De fleste rum er mørklagte, så jeg bliver nød til at stole på, at hun ved hvor vi træder. Jeg lægger mærke til, at hendes høje hæle laver en forskellig lyd når vi går fra det ene rum til det andet. Hendes hånd er varm og brevet fast fordi hun har flette vores fingre sammen. Jeg kan også høre hendes lange øreringe knitre når de rammer hendes lange spinkle franske hals. Efter hvad der virkede som en dagsrejse når vi til en dobbeltdør hvor gyldent lys siver ud gennem sprækkerne. Fnisende konstaterer jeg, at navnet på disse døre vistnok er ’franske døre’. Hun venner sig om og kigger spørgende på mig. Jeg kan se lyset igennem dørsprækkerne danse på hendes pupiller. Det er så smukt at jeg øjeblikkeligt forstummer mens mit hjerte endnu en gang synker ned i min forelskelse af lille franske frøken Le Pen. ”nej øh, ikke noget” får jeg fremstammet mens stemmen stammer til. ”Skøre mand” siger hun smilende og åbner begge døre så jeg kan gå ind.

 

Soveværelset vi står i er meget stort og sparsommelig oplyst af stearinlys, der står i små stager rundt omkring. Gulvtæppet, herinde, er tykkere end i resten af lejligheden. Så tykt, at det næsten er som at gå på en yogamåtte. Alle vinduerne er dækket af lange tykke gardiner og rummet indeholder kun én stor seng, nogle hylder, et lille klædeskab og et par lænestole. På hylderne, som hænger frit, kan jeg se alt det legetøj voksne mennesker måtte kunne ønske sig. Jeg har aldrig set hylderne før, eller hvad der ligger, og står på dem. Her dufter dyrt af læder og en liflig pirrende sens, som sikkert er hendes parfume. Jeg er lamslået af det syn der nu udspiller sig for mine øjne. For ikke længe efter indtrykkene fra rummet har lagt sig, ser jeg nu Lilje sætte sig på knæene med ryggen til mig. Hun bøjer sig ned så hendes hage hviler på gulvtæppet og den skønne popo strutter lige op i luften. Spreder benene ud til siden så jeg kan se lige op i hendes smukke lille og lyserøde blomst. Hun spreder blomstens blade til side så jeg kan se ind til hulens indre. Med høj, og lidt hæs stemme siger hun ordene, der for altid vil forsegle min skæbne, mit begær og min kærlighed. ”Herre, jeg er Deres til at befale”

 

 

 

<3 Liliane Le Pen. (Lilje) Frederiksberg. 33 år. Vistnok fra en fin fransk familie for hun er stinkende velhavende. Taler fint dansk med en nuttet accent. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...