Hop til indhold
Storstrafferen

professionel kropsmassage i Slagelse(Tantra)

Recommended Posts

Det minder meget om den tråd du temmelig sikkert refererer til.

For mange år siden (12-14 år) der besøgte jeg hende og annonceteksten var som nu, som jeg husker det.

Forresten god massage og en god hånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg tog chancen og bookede tid, her i aften, efter lige at have forespurgt på telefonen omkring hvad hun tilbød. Fik adressen, som er ude på landet, på en ejendom 8 km fra Slagelse.

Jeg blev ikke skuffet.

Først skal det dog siges, at hvis man efterlyser yngre kønne modeller eller andet end massage og svensk, så skal man andre steder hen. Hun er en lidt en lidt ældre model, måske 60 og lidt slidt at se på. Ingen klassisk skønhed! Slet ikke. Hun er tydeligvis ryger, hvilket er et mega turnoff for mig, men der var ingen røglugt i lokalet eller håndklæderne, og først efter jeg havde været i bad bagefter kunne jeg lugte at hun havde været inde og ryge i "privaten" imens.

Nå, men det var primært massagen jeg var ude efter, sekundært en svensk hånd. Det forklarede jeg hende og vi sludrede lidt om mine tidligere gode og dårlige erfaringer med massagesteder der tilbyder massage med extras. Hun forstod hvad jeg efterlyste, og op på briksen med mig, i det lille varme, rene og hyggelige massagerum. Et musikanlæg spiller stille behagelig afslapningsmusik, og briksen er en prof briks med hul til ansigtet. Rene håndklæder med duft af bamseline.Der er plakater og effekter der antyder alternativ behandling på vægge og hylder, og hun fortalte om sit arbejde som healer, massør og terapeut.  Fik smurt rigelig med varm olie ud over benene og ryggen, og hun tog godt fat! Forstod virkelig at finde mine ømme steder og gik grundig til værks. Fik løsnet op for venepumper og lindret en skulder jeg har bøvlet med i årevis. Hun kan sit massagekram! Ind i mellem kørte hun rundt med fingerspidserne ned over hele kroppen og ind under løgposen og omkring baldernes indre, uden at gå videre end det. Derefter grundig gennemgang af forsiden og til slut blev kalorius smurt ind i lun olie, og naturen gik sin gang. Stille, rutineret men med stor følsomhed.

Bagefter var der varmt bad. Hun skruppede mig først på ryggen, hvorefter jeg klarede resten selv. Lidt mere snak om nogle tricks til at lindre min gamle skulderskade, og afregning. 500kr for det hele. Det er utvivlsomt det bedste massage med håndtrold jeg til dato har købt mig til. Og ualmindelig fair pris.

Hele seancen tog præcist en time.

Det eneste sted jeg har fået tilsvarende tilfredstillende behandling, er hos Courtisan Lady i Vejen, og der var prisen 1000 kr, men pigen til gengæld yngre og decideret køn. 

Gentagelsesfare: Stor!

 

Redigeret af Storstrafferen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storstrafferen skrev, for 9 timer siden:

Nå, jeg tog chancen og bookede tid, her i aften, efter lige at have forespurgt på telefonen omkring hvad hun tilbød. Fik adressen, som er ude på landet, på en ejendom 8 km fra Slagelse.

Jeg blev ikke skuffet.

Først skal det dog siges, at hvis man efterlyser yngre kønne modeller eller andet end massage og svensk, så skal man andre steder hen. Hun er en lidt en lidt ældre model, måske 60 og lidt slidt at se på. Ingen klassisk skønhed! Slet ikke. Hun er tydeligvis ryger, hvilket er et mega turnoff for mig, men der var ingen røglugt i lokalet eller håndklæderne, og først efter jeg havde været i bad bagefter kunne jeg lugte at hun havde været inde og ryge i "privaten" imens.

Nå, men det var primært massagen jeg var ude efter, sekundært en svensk hånd. Det forklarede jeg hende og vi sludrede lidt om mine tidligere gode og dårlige erfaringer med massagesteder der tilbyder massage med extras. Hun forstod hvad jeg efterlyste, og op på briksen med mig, i det lille varme, rene og hyggelige massagerum. Et musikanlæg spiller stille behagelig afslapningsmusik, og briksen er en prof briks med hul til ansigtet. Rene håndklæder med duft af bamseline.Der er plakater og effekter der antyder alternativ behandling på vægge og hylder, og hun fortalte om sit arbejde som healer, massør og terapeut.  Fik smurt rigelig med varm olie ud over benene og ryggen, og hun tog godt fat! Forstod virkelig at finde mine ømme steder og gik grundig til værks. Fik løsnet op for venepumper og lindret en skulder jeg har bøvlet med i årevis. Hun kan sit massagekram! Ind i mellem kørte hun rundt med fingerspidserne ned over hele kroppen og ind under løgposen og omkring baldernes indre, uden at gå videre end det. Derefter grundig gennemgang af forsiden og til slut blev kalorius smurt ind i lun olie, og naturen gik sin gang. Stille, rutineret men med stor følsomhed.

Bagefter var der varmt bad. Hun skruppede mig først på ryggen, hvorefter jeg klarede resten selv. Lidt mere snak om nogle tricks til at lindre min gamle skulderskade, og afregning. 500kr for det hele. Det er utvivlsomt det bedste massage med håndtrold jeg til dato har købt mig til. Og ualmindelig fair pris.

Hele seancen tog præcist en time.

Det eneste sted jeg har fået tilsvarende tilfredstillende behandling, er hos Courtisan Lady i Vejen, og der var prisen 1000 kr, men pigen til gengæld yngre og decideret køn. 

Gentagelsesfare: Stor!

 

Tak for anmeldelse. Måtte du røre/pille ? Hvordan er hun påklædt under seancen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gladfordet

Hun lyder virkelig interessant.

Jeg kunne også godt tænke mig at høre om man må røre hende ?

Og er hun 'behageligt' buttet ?

 

Tak - Glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
gladfordet skrev, for 46 minutter siden:

Hun lyder virkelig interessant.

Jeg kunne også godt tænke mig at høre om man må røre hende ?

Og er hun 'behageligt' buttet ?

 

Tak - Glad

Det kan jeg hurtigt svare på og det er et nej. Der er absolut ingen ekstra. Hun giver en fantastisk massage, med eller uden hånd, og det er det. 

Vh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, som opfølgning på Hastværks svar: Der er ikke andet end god massage plus valgfri håndtrold som tillæg til 100 kr, totalt 500 for seancen. Hun er en slank moden kvinde og der er ikke mulighed for andet! Det gjorde hun i øvrigt opmærksom på allerede i starten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for de søde ord.

Jeg er ikke stoppet annoncerer på Annoncelight.

Jeg giver stadig en kanon god massage.. 

 

En rigtig glædelig Jul til alle jer

Kærligst 

Gitte

Redigeret af fedtmule 2016

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...