Hop til indhold

Recommended Posts

Er der noget galt med emuljerne? Hos mig er de nu udviskede, og kun enkelte kommer frem i oversigten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er kommet lidt flere end tidligere på dagen, men der er stadig store huller i rækkerne. Jeg har måske opbrugt min kvote? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Der er kommet lidt flere end tidligere på dagen, men der er stadig store huller i rækkerne. Jeg har måske opbrugt min kvote? :lol:

Nu har jeg lige forsøgt fra min mobil også, og heller ingen huller der. Jeg tænker du skal prøve at slette din browser cache.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 9 minutter siden:

Nu har jeg lige forsøgt fra min mobil også, og heller ingen huller der. Jeg tænker du skal prøve at slette din browser cache.

OK, det tænker jeg så også, at jeg vil prøve.

Edit: Nu har jeg prøvet at åbne i Crome og ikke i vanlige Firefox, og det hjalp. Tak for hjælpen :):D:-P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

I safari, er det helt galt....og har nulstillet browser...bruger iOS 1102 15a402

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Jeg skal prøve at kigge på det. Det ser ud til at være et problem i Safari og Firefox(både på Mac og PC)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maya Kathrine skrev, for 31 minutter siden:

Så tænker jeg det er fikset. 

Ikke helt. Desværre.

På mit svar til dig, ville jeg gerne tilføje et stort smil, men billedet viser, hvad jeg får frem.

 

E.tiff

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Ikke helt. Desværre.

På mit svar til dig, ville jeg gerne tilføje et stort smil, men billedet viser, hvad jeg får frem.

 

E.tiff

Det var et cache problem, som var cachet forkert på en ekstern server. Det problem burde være fikset nu. Det sidste der så mangler er at du sletter cachen på din computer(ja igen). Så er kæden forhåbentligt lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er der desværre stadig mange, der ikke virker - og jeg har prøvet både cache-sletning, genindlæsning og andre browsere (der aldrig før har åbnet siden).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soren1900 skrev, for 4 timer siden:

Her er der desværre stadig mange, der ikke virker - og jeg har prøvet både cache-sletning, genindlæsning og andre browsere (der aldrig før har åbnet siden).

Også situationen hos mig med Firefox, mens Chrome virker upåklageligt.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Det fungerer jo fantastisk(NOT) :) Jeg har nu forsøgt med noget nyt. Igen skal FF-cachen slettes helt(altså ALT) før det kan virke. Reload siden flere gange derefter for at se om der er nogen forskel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu virker det igen! Tak for din indsats. Jeg sender en venlig tanke til sveddråberne på din pande :D:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu virker det også her. :)

Jeg bruger Firefox, men til sexrelaterede sider er det altid i "privattilstand" (når jeg ellers husker det ...!) så der er ingen cache at tømme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...