Hop til indhold

Smileyerne

Featured Replies

Skrevet

Er der noget galt med emuljerne? Hos mig er de nu udviskede, og kun enkelte kommer frem i oversigten

Skrevet

Er det stadig et problem? Her fungerer de fint?:)<3:-P

Skrevet
  • Author

Der er kommet lidt flere end tidligere på dagen, men der er stadig store huller i rækkerne. Jeg har måske opbrugt min kvote? :lol:

Skrevet
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Der er kommet lidt flere end tidligere på dagen, men der er stadig store huller i rækkerne. Jeg har måske opbrugt min kvote? :lol:

Nu har jeg lige forsøgt fra min mobil også, og heller ingen huller der. Jeg tænker du skal prøve at slette din browser cache.

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 9 minutter siden:

Nu har jeg lige forsøgt fra min mobil også, og heller ingen huller der. Jeg tænker du skal prøve at slette din browser cache.

OK, det tænker jeg så også, at jeg vil prøve.

Edit: Nu har jeg prøvet at åbne i Crome og ikke i vanlige Firefox, og det hjalp. Tak for hjælpen :):D:-P

Redigeret af Borende X

Skrevet

I safari, er det helt galt....og har nulstillet browser...bruger iOS 1102 15a402

Redigeret af Alkoholikeren

Skrevet

Jeg skal prøve at kigge på det. Det ser ud til at være et problem i Safari og Firefox(både på Mac og PC)

Skrevet

Så tænker jeg det er fikset. 

Skrevet
  • Author
Maya Kathrine skrev, for 31 minutter siden:

Så tænker jeg det er fikset. 

Ikke helt. Desværre.

På mit svar til dig, ville jeg gerne tilføje et stort smil, men billedet viser, hvad jeg får frem.

E.tiff

Redigeret af Borende X

Skrevet
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Ikke helt. Desværre.

På mit svar til dig, ville jeg gerne tilføje et stort smil, men billedet viser, hvad jeg får frem.

E.tiff

Det var et cache problem, som var cachet forkert på en ekstern server. Det problem burde være fikset nu. Det sidste der så mangler er at du sletter cachen på din computer(ja igen). Så er kæden forhåbentligt lukket.

Skrevet

Her er der desværre stadig mange, der ikke virker - og jeg har prøvet både cache-sletning, genindlæsning og andre browsere (der aldrig før har åbnet siden).

Skrevet
  • Author
Soren1900 skrev, for 4 timer siden:

Her er der desværre stadig mange, der ikke virker - og jeg har prøvet både cache-sletning, genindlæsning og andre browsere (der aldrig før har åbnet siden).

Også situationen hos mig med Firefox, mens Chrome virker upåklageligt.

Redigeret af Borende X

Skrevet

Det fungerer jo fantastisk(NOT) :) Jeg har nu forsøgt med noget nyt. Igen skal FF-cachen slettes helt(altså ALT) før det kan virke. Reload siden flere gange derefter for at se om der er nogen forskel.

Skrevet
  • Author

Nu virker det igen! Tak for din indsats. Jeg sender en venlig tanke til sveddråberne på din pande :D:)

Skrevet

Nu virker det også her. :)

Jeg bruger Firefox, men til sexrelaterede sider er det altid i "privattilstand" (når jeg ellers husker det ...!) så der er ingen cache at tømme.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.