Hop til indhold
Onslow

Spændende tider i vente

Recommended Posts

Danmark bliver muslimsk, hvordan kan han bevise det? ham Kim Møller kan han bevise at Danmark bliver nogen muslimsk, ved nogen billeder af en forsamling af muslimer, som demonstrere eller hvad de nu gør. Eller er det det vi skal tro. Jeg hælder mere til det sidste...

Jeg har lige så meget ret til at sige at nej det gør vi ikke, vi bliver ikke muslimsk, vi er ikke i nærheden af at være muslimsk, ligesom han har ret til at sige at det gør vi, det er hans kæphest..

Du er nok uenig, fred være med det... Men du må altså respektere at jeg har en anden holdning... for det ved jeg at du ikke gør... kender dig... så du må gerne svare men jeg gider ikke flere svinestreger, jeg orker det ikke.

dette er propaganda... færdig punktum som udstiller dem vi gerne vil udstille, nemlig muslimer.

og hvor pålidelig er uriaposten?

Ja det er en spændende tid siger du, ingen af os kan forudsige fremtiden alligevel. Vi begge har mange forcer med at forudse fremtiden er ikke en af dem... eller også skulle vi være ganske heldige, det er der selvfølgelig en risiko eller chance for alt efter temperament

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 24 minutter siden:

Fake news.

ja jeg hoppede næsten i og havde jeg ikke stoppede som jeg heldigvis har for vane at gøre så vil jeg tro det. Men hvad vil Kim Møller dog have ud af det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 2 timer siden:

Fake news.

Og hvad har du så at have dit postulat i?

Er dette også fejk njus?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Onslow skrev, for 35 minutter siden:

Og hvad har du så at have dit postulat i?

Er dette også fejk njus?

Iflg. skiltet på busstoppestedet i videoen, så kører busserne til Husum Torv og Herlev. Ja, det er mig bekendt i Danmark. Så fake news er det næppe. Der har været masser af billeder på FB, de senere dage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 8 minutter siden:

Iflg. skiltet på busstoppestedet i videoen, så kører busserne til Husum Torv og Herlev. Ja, det er mig bekendt i Danmark. Så fake news er det næppe. Der har været masser af billeder på FB, de senere dage.

Jeg fatter ganske enkelt ikke hvordan de kan få lov til det. Jeg ville personligt smide dem ud af landet en efter en og det kan kun gå for langsomt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 1 minut siden:

Jeg fatter ganske enkelt ikke hvordan de kan få lov til det. Jeg ville personligt smide dem ud af landet en efter en og det kan kun gå for langsomt. ;)

Det er jeg enig i Studine.

Desværre er det jo sådan, at folketinget er sammensat på baggrund af, at 80% af danskerne har stemt på partier, der enten hylder uhæmmet indvandring, eller intet vil gøre for blot at bremse indvandringen.

Pas nu på, at du ikke bliver kaldt rabiat højreekstremist :D<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 minutter siden:

Det er jeg enig i Studine.

Desværre er det jo sådan, at folketinget er sammensat på baggrund af, at 80% af danskerne har stemt på partier, der enten hylder uhæmmet indvandring, eller intet vil gøre for blot at bremse indvandringen.

Pas nu på, at du ikke bliver kaldt rabiat højreekstremist :D<3

Tror godt jeg kan tackle modstanden. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 10 minutter siden:

Hvorfor ikke smide dem ud i store bundter...

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
StudineMILF skrev, for 3 minutter siden:

Tror godt jeg kan tackle modstanden. :)

Ja, fjolset er sikkert også mere eftergivende og beleven, når nu det er dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Hvorfor ikke smide dem ud i store bundter...

Vi smider kun dem ud som ikke opfører sig pænt. HUSK det !!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor ikke smid en ud i store bundter...

Massetransport må være billigere, ja :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 minutter siden:

øh en fredelig demonstration skal få jer til at mene at de alle sammen skal ud... :huh:

Jeg mener ikke alle skal ud. Du mener den er fredelig ? Ja måske, men hvad er deres budskab ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Jeg mener ikke alle skal ud. Du mener den er fredelig ? Ja måske, men hvad er deres budskab ?

det kan jeg ikke se på billederne , de går stille rolig, fædre med børn i hånden. Det er ikke ulovligt at demonstrere i Danmark 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 4 minutter siden:

Massetransport må være billigere, ja :-)

Togstammer sydpå, der e masser af forhenværende feriekolonier, det er bare at drej nøglen og tænde for varmen..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Romantikeren skrev, for 10 minutter siden:

øh en fredelig demonstration skal få jer til at mene at de alle sammen skal ud... :huh:

Romantiker, er du uenig i at folk, der opfører sig anti-demokratisk, at de burde smides ud ??

Hvis du er uenig, hvad er så din begrundelse for, at de skal blive i Danmark?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 minutter siden:

det kan jeg ikke se på billederne , de går stille rolig, fædre med børn i hånden. Det er ikke ulovligt at demonstrere i Danmark 

Det her er taget ud fra "Den korte avis": 

Muslimer, hvor kvinder er adskilt fra mændene. Kvinder og pige, klædt helt i sort, går bag mændene som udtryk for deres underordnede stilling.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det sjovt som fortællingen glider

Fra "Det er fake news, det foregår ikke i Danmark"

Til "Så mange er der ikke, de er da fredelige"

Til "det er ikke ulovligt at demonstrere i Danmark"

Glidebanen er glattet fint op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
StudineMILF skrev, Lige nu:

Det her er taget ud fra "Den korte avis": 

Muslimer, hvor kvinder er adskilt fra mændene. Kvinder og pige, klædt helt i sort, går bag mændene som udtryk for deres underordnede stilling.

øh nå men hvad handler demostrationen om 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 5 minutter siden:

De vil vise at  bl.a undertrykkelse er ok i Danmark. Fandme nej om det er ok. I vores land må man gerne demonstrere, men der er grænser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 1 minut siden:

øh nå men hvad handler demostrationen om 

Det er et sørgeoptog for en eller anden Martyr, og ja det er vel ok. Kan bare ikke lide at de undertrykker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...