Hop til indhold
ChoosyVery

Maria, Koldingvej i Vejle: Lækker

Recommended Posts

Jeg var i går forbi Maria, der ser ualmindeligt lækker ud på billederne: 

https://annoncelight.dk/showad/224289

Jeg havde ærligt talt ikke regnet med at hun kunne leve op til dem, men til min store overraskelse blev jeg mødt af en smuk mørkblond kvinde, der sagtens kunne være hende på billederne. Jeg er ikke helt sikker, men for en gangs skyld er selv den kræsne her klar til at sige, at i dette tilfælde var det ligemeget. 

Ingen tvivl om, at Maria er en man ville vende sig om efter på gaden: Decideret smukt ansigt med en flot hårmanke, petite krop med lille talje, smækre balder og store bryster. Silikone, lidt hårde, men flotte af slagsen. Bortset fra højden (og det synes jeg er en god ting) ligner hun en glamourmodel, og jeg tror alderen på 25 passer meget godt.

Da det var første gang jeg var der smed jeg bare 600 for et kvarter, hvilket hun reklamerer med er inklusiv superfransk og 69 og forskellige stillinger. Det sidste er rigtigt nok, men jeg måtte smide 100 ekstra for at slikke hendes lækre mis, og superfransk fik jeg ikke. Jeg spurgte så heller ikke til det, fordi jeg ærligt talt først så det i annoncen efter besøget. 

Men lækker, det er hun: Hun kiggede ikke på uret eller pressede på til sidst, så jeg tror tiden passede meget godt eller måske gik jeg endda lidt over. Og det hele var med indlevelse, humor, charme (hun taler fint engelsk) og en god fornemmelse af at hun ville mig det godt. På den anden side udviste hun en professionel distance, der blandt andet betød, at hun skubbede mine hænder forsigtigt men bestemt væk, da de nærmede sig hendes mis.

Hun har et fyldigt menukort med blandt andet anal, og det kunne jeg ærligt talt godt tænke mig næste gang. For det tror jeg der bliver. Det bliver næppe i Vejle, for hendes sidste dag er så vidt jeg husker i morgen, hvorpå hun rykker til Herning. Under samme navn og med samme billeder. Senere på året kommer hun vist til Danmark igen. Det er en god ting :-)

Anbefalelsesværdig, hvis kan kan lide smukke petite piger med store silikonebryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig i din anmeldelse ChoosyVery, hun er sku en sød pige, men hun virker meget professionel, jeg var i Lørdags på besøg hos Mia samme sted, hvor jeg blev tilbudt et bad før, og efter, men da jeg besøgte Maria i Mandags blev ingen af delene tilbudt, ren rå business :-)

Tilgengæld har jeg meget svært ved at komme med kondom på, så begge piger bestemte at jeg måtte komme på deres overkrop uden :-) desværre var begge piger ikke ret gode til at ramme, så jeg ramte både overkroppen, og det røde lagen BEGGE GANGE blev det på lagenet bare lige tørret af, så hvis i besøger Maria, og der er et rødt lagen på, så hold lige til højre i sengen. :-):-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...