Hop til indhold
Guest Just yours

Nickie petit Århus - ja tak

Recommended Posts

Guest Just yours

https://annoncelight.dk/showad/236101

Havde den udsøgte fornøjelse at få besøg af Nickie, på hotel i Århus ( mod betaling selvfølgelig )

Sikke en oplevelse med dybe frække kys, frække øjne som bare gløede, af liderlighed under hele akten.

Når Nickie siger i bund, ja så mener hun det bogstaveligt, og det sendte en helt ud til stjernene og hjem igen, mage til opmærksomhed på min mandighed, har jeg aldrig oplevet før.

Ja ja der var betaling, men det glemmer man fuldstændig, når man er i Nickies varetægt.

GFE på højt niveau, med alt der hører til, og når hun så kommer anstigende bundløs, ja så skulle man da være et skarn, hvis ikke man startede med at dykke ned i elskovsgrotten, og smage lidt på herlighederne, hvad Nickie så absolut ikke er utilfreds med.

Her er en kvinde som giver sig helt hen til en, og har en umættelig lyst til sex og sprøjt, at man føler sig henført stående som barn i en BR legetøj, og kiggede på den famøse duracell kanin, der bare kunne blive ved og ved.

Mine herrer her er den ægte vare, med et twist som giver valuta for skillingen.

Nu ligger jeg henslængt på sengen, og er fuldstændig udmattet, dog med et smørret smil på læben, og tanken om et snarligt gensyn.

Redigeret af Just yours

Del dette indlæg


Link til indlæg
Just yours skrev, for 4 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/236101

Havde den udsøgte fornøjelse at få besøg af Nickie, på hotel i Århus ( mod betaling selvfølgelig )

Sikke en oplevelse med dybe frække kys, frække øjne som bare gløede, af liderlighed under hele akten.

Når Nickie siger i bund, ja så mener hun det bogstaveligt, og det sendte en helt ud til stjernene og hjem igen, mage til opmærksomhed på min mandighed, har jeg aldrig oplevet før.

Ja ja der var betaling, men det glemmer man fuldstændig, når man er i Nickies varetægt.

GFE på højt niveau, med alt der hører til, og når hun så kommer anstigende bundløs, ja så skulle man da være et skarn, hvis ikke man startede med at dykke ned i elskovsgrotten, og smage lidt på herlighederne, hvad Nickie så absolut ikke er utilfreds med.

Her er en kvinde som giver sig helt hen til en, og har en umættelig lyst til sex og sprøjt, at man føler sig henført stående som barn i en BR legetøj, og kiggede på den famøse durcell kanin, der bare kunne blive ved og ved.

Mine herrer her er den ægte vare, med et twist som giver valuta for skillingen.

Nu ligger jeg henslængt på sengen, og er fuldstændig udmattet, dog med et smørret smil på læben, og tanken om et snarligt gensyn.

:wub: Det vil jeg se frem til med et gensyn. Tak for en dejlig stund og lækkert samvær. Du er skam ikke værst selv <3:P 

Og en yderst dejlig anmeldelse. Bliver helt rød i kinderne :D 

Redigeret af Baremig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...